SIMULATION TRAININGS AS THE CURRENT METHOD OF STUDYING IN ZAPORIZHZHIA STATE MEDICAL UNIVERSITY
СИМУЛЯЦІЙНІ ТРЕНІНГИ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
dc.creator | Lovkin, O. A. | |
dc.creator | Skoba, V. S. | |
dc.creator | Pototska, O. I. | |
dc.date | 2019-08-16 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:30:33Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:30:33Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10349 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.2.10349 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11901 | |
dc.description | The reform of the medical sector raises the problem of improving medical education. Actual improvement of the level of practical skills during the study, especially on the provision of emergency medical care, remains. The purpose of the work is to analyze the effectiveness of simulation trainings as a method of training in Zaporizhzhia State Medical University. An assessment was made of the effectiveness of hands-on skills acquired by senior students on the topic of cardiopulmonary resuscitation and the National Police staff for the first aid. The students of the senior courses had a sufficient initial level of practical skills of the primary survey (89.2±1.4) % and chest compression (88.2±1.2) %. However, they had low initial levels of practical skills, which statistically significantly increased after a weekly simulation training, airway maintenance (from (32.8±2.2) % to (76.4±2.2) %, work with the defibrillator (from (18.5±2.0) % to (79.8±2.4) %, the IV/IO access (from (17.3±2.0) % to (62.8± 2.4) %, consistency and clear division of duties in the team (from (42.6±2.2) % to (89.4±2.0) % and from (39.3±1.2) % to (90.4±1.3) % respectively); the use of witnesses as assistants (from (32.6±1.7) % to (92.0±1.8 %). Also, a sufficiently low basic level of practical skills of National Police staff was found, which statistically significantly increased after a weekly simulation training, of the primary survey (from (12.2±0.19) % to (84.4±0.16) %, stop bleeding (from (56.8±0.16) % to (90.4±0.15) %, basic CPR (from (8.2±0.14) % to (71.4±0.16) %, evacuation of victims (from (16.8±0.16) % to (76.4±0.15) %, fixation of the cervical spine (from (12.3±0.15) % to (72.4±0.14) %, triage (from (15.8±0.16) % to (74.4±0.16) %, physiological childbirth (from (6.2±0.14) % to (70.4±0.14) %. Thus, passing of a weekly simulation training allowed to statistically significantly increase the level of mastery of practical skills both senior students and National Police staff. | en-US |
dc.description | Реформування медичної галузі висуває проблему вдосконалення медичної освіти. Актуальним залишається підвищення рівня володіння практичними навичками під час навчання студентів, особливо з надання екстреної медичної допомоги. Мета роботи – провести аналіз ефективності симуляційних тренінгів як методу навчання в Запорізькому державному медичному університеті. Було проведено оцінювання ефективності опанування практичних навичок студентів старших курсів за темою «Серцево-легенева реанімація» та співробітників Національної поліції з надання домедичної допомоги. Cтуденти старших курсів мали достатній початковий рівень практичних навичок первинного огляду постраждалого ((89,2±1,4) %) та проведення компресії грудної клітки ((88,2±1,2) %). Однак вони мали недостатній початковий рівень володіння практичними навичками, який статистично достовірно зростав після тижневого симуляційного тренінгу, з відновлення прохідності дихальних шляхів сучасними повітроводами (з (32,8±2,2) % до (76,4 ±2,2) %), роботи з дефібрилятором (з (18,5±2,0) % до (79,8±2,4) %), здійснення внутрішньовенного або внутрішньокісткового доступу (з (17,3±2,0) % до (62,8±2,4) %), узгодженості та чіткого розподілу обов’язків роботи в команді (з (42,6±2,2) % до (89,4±2,0) % та з (39,3±1,2) % до (90,4±1,3) % відповідно); використовування свідків як помічників (з (32,6±1,7) % до (92,0±1,8) %). Також виявлено достатньо низький базовий рівень практичних навичок співробітників Національної поліції, який статистично достовірно зростав після тижневого симуляційного тренінгу, з первинного огляду постраждалого (з (12,2±0,19) % до (84,4±0,16) %), проведення штучної вентиляції легень (з (8,2±0,16) % до (72,4±0,20) %), зупинки зовнішньої кровотечі (з (56,8±0,16) % до (90,4±0,15) %), проведення базової СЛР (з (8,2±0,14) % до (71,4±0,16) %), евакуації постраждалих з автомобіля (з (16,8±0,16) % до (76,4±0,15) %), фіксації шийного відділу хребта (з (12,3±0,15) % до (72,4±0,14) %), проведення первинного медичного сортування (з (15,8±0,16) % до (74,4±0,16) %), прийняття фізіологічних пологів (з (6,2±0,14) % до (70,4±0,14) %). Таким чином, проходження тижневого симуляційного тренінгу дало змогу статистично достовірно підвищити рівень оволодіння практичними навичками як студентів старших курсів, так і співробітників поліції. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10349/9922 | |
dc.source | Medical Education; No 2 (2019); 103-106 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2019); 103-106 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.2 | |
dc.subject | simulation training | en-US |
dc.subject | emergency care | en-US |
dc.subject | first aid | en-US |
dc.subject | practical skills | en-US |
dc.subject | симуляційне навчання | uk-UA |
dc.subject | екстрена медична допомога | uk-UA |
dc.subject | домедична допомога | uk-UA |
dc.subject | практичні навички | uk-UA |
dc.title | SIMULATION TRAININGS AS THE CURRENT METHOD OF STUDYING IN ZAPORIZHZHIA STATE MEDICAL UNIVERSITY | en-US |
dc.title | СИМУЛЯЦІЙНІ ТРЕНІНГИ ЯК СУЧАСНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |