Показати скорочений опис матеріалу

ЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНАЖЕРА ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК РОБОТИ В ДЗЕРКАЛІ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

dc.creatorGereluyk, V. I.
dc.creatorMatviykiv, T. I.
dc.creatorNeiko, N. V.
dc.date2019-08-15
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:32Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:32Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10347
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.2.10347
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11899
dc.descriptionOne of the main factors on which a modern higher medical educational institution should be guided into is a significant strengthening of the practical aspect of  the educational process of future dentists, while maintaining the proper level of theoretical knowledge. The work of a dental student using an indirect view is the use of a dental mirror to inspect the surfaces of  the tooth, which are difficult to access and visually examine. The urgency of working out the practical skills with the help of the proposed dental simulator and supplied with proposed corresponding tasks in mirror image is indisputable. The simulator allows dental students to improve their manual skills working  in the dental mirror, which is further undoubtedly important, when working with a dental instruments and a dental microscope. The female students can more accurately and qualitatively perform tasks than boys, which is probably due to more frequent contact with the mirror at home conditions.en-US
dc.descriptionОдним із головних чинників, на який повинен орієнтуватися сучасний вищий медичний навчальний заклад при навчанні студентів, є значне посилення практичного аспекту підготовки майбутніх лікарів при збереженні належного рівня теоретичних знань. Робота студента-cтоматолога в дзеркалі або ж непрямий візуальний доступ – це використання стоматологічного дзеркала з метою огляду поверхні зуба, важкодоступних місць ротової порожнини, візуальний, прямий доступ до яких обмежений. Актуальність відпрацювань навичок за допомогою запропонованого тренажера та відповідних завдань у дзеркальному відображенні є беззаперечною. Тренажер дозволяє студентам-стоматологам вдосконалити свої мануальні навички роботи в дзеркалі, що в подальшому є безумовно важливим при роботі зі стоматологічним інструментарієм та дентальним мікроскопом. Студентам-практикантам жіночої статі вдається більш точно та якісніше виконувати завдання  порівняно з хлопцями, що, мабуть, обумовлено частішим контактом із дзеркалом у домашніх умовах.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10347/9917
dc.sourceMedical Education; No 2 (2019); 75-78en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2019); 75-78uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.2
dc.subjectdental mirroren-US
dc.subjectwork in dental mirroren-US
dc.subjectpractical skillsen-US
dc.subjectindirect visual accessen-US
dc.subjectdental simulatoren-US
dc.subjectстоматологічне дзеркалоuk-UA
dc.subjectробота в дзеркаліuk-UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk-UA
dc.subjectнепрямий візуальний доступuk-UA
dc.subjectтренажерuk-UA
dc.titleTHE USAGE OF THE TRAINING DEVICE FOR WORKING-OFF THE MANUAL PRACTICAL SKILLS BY DENTAL STUDENTS USING INDIRECT MIRROR VIEWen-US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНАЖЕРА ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК РОБОТИ В ДЗЕРКАЛІ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу