Show simple item record

МЕНТОРСТВО В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРЯ

dc.creatorRadchenko, V. V.
dc.date2019-05-03
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:28Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:28Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10094
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.10094
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11875
dc.descriptionThe aim of the work – to define the components of the method of training and professional development “Mentorship” which can be used in postgraduate education of a doctor and provides practical recommendations. The main body. Professional formation of a young specialist is an important stage in his socialization. Mentoring is one of the common methods of developing professional skills and qualities. Mentorship in medicine is proven to be useful for personal growth, professional development, building of self-confidence and communication skills, job satisfaction, and career planning. Existing programs of postgraduate education are narrow-minded and do not foresee many aspects of the specialists training. Method of mentorship does not have a clear organizational, legal and economic basis. For many years, it is often used spontaneously and informally in internship. Postgraduate education, unfortunately, ceases to perform a social function. For successful training and formation of a young doctor special resources are needed to enable psychological and socio-pedagogical support-tutoring. In practice, this trend is experiencing a lack of resources and incentives. In the article the analyzes of conditions for application is conducted, the components are defined and the main advantages and disadvantages of the method of mentoring are formulated. Conclusion. Organization of mentoring will bring the system of postgraduate education to a new level of quality and facilitate quick professional adaptation of young specialists, reduce gap that currently exists between higher educational institutions and the health care system.en-US
dc.descriptionМета роботи - визначити складові методу навчання і професійного розвитку “Менторство”, що можуть застосовуватися в післядипломній освіті лікаря, та надати практичні рекомендації. Основна частина. Професійне становлення молодого фахівця є важливим етапом у його соціалізації. Одним із розповсюджених методів розвитку фахових навичок та якостей є менторство. Наставництво в медицині виявилося корисним для особистісного росту, професійного розвитку, формування впевненості в собі та навичок спілкування, отримання задоволення від роботи та планування кар’єри. Існуючі програми післядипломної освіти мають вузьку направленість та не передбачають багатьох сторін підготовки спеціалістів. Метод наставництва, на теперішній час, не має чіткого організаційного, правового та економічного підґрунтя, але багато років, часто стихійно та неформально, використовується в інтернатурі. Післядипломна освіта, на жаль, перестає виконувати соціальну функцію. Для успішного навчання та становлення молодого лікаря необхідні спеціальні ресурси, що дозволять здійснювати психологічний і соціально-педагогічний супровід – тьюторство. На практиці цей напрямок відчуває дефіцит ресурсів і стимулів. У статті проведено аналіз умов до застосування, висвітлено складові, сформульовано основні переваги та недоліки методу наставництва. Наведено досвід застосування методу на клінічній базі. Сформульовано переваги та недоліки методу, дано рекомендації до практичного застосування. Висновок. Організоване наставництво виведе систему післядипломної освіти на якісно новий рівень, сприятиме швидкій професійній адаптації молодих фахівців та зменшить розрив, що існує нині між вищими навчальними закладами та системою охорони здоров’я.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10094/9669
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 116-120en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 116-120uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectmentoren-US
dc.subjectpostgraduate educationen-US
dc.subjectinternshipen-US
dc.subjectmentorshipen-US
dc.subjectprofessional developmenten-US
dc.subjectменторuk-UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk-UA
dc.subjectінтернатураuk-UA
dc.subjectнаставництвоuk-UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk-UA
dc.titleMENTORSHIP IN THE POSTGRADUATE EDUCATION SYSTEM OF A DOCTORen-US
dc.titleМЕНТОРСТВО В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record