Показати скорочений опис матеріалу

ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТУДЕНТСЬКУ УСПІШНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

dc.creatorDubyna, S. O.
dc.creatorKhapchenkova, D. S.
dc.creatorBondarenko, S. V.
dc.date2019-05-03
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:27Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:27Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10084
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.10084
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11866
dc.descriptionThe aim of the work – to determine the factors that influence the success of medical students. The main body. Learning at a high school on the one hand is a necessity of the present, on the other – a difficult stage in the life of young people. The student of the first courses must adapt to the new conditions of existence, the dynamics of learning, change mode of living and work, their behavior. The large amount of new information, the physical and psychological difficulties faced by the student, lead to constant stress, anxiety and, as a result, chronic stress. The modern educational system is constantly changing, its entails the need for the student to constantly adapt to innovations. The student’s age is characterized by a variety of emotions, feelings and means of manifestation. Therefore, at the present stage, the study of the problem of stress in students’ educational activity remains relevant. The article presents data of anonymous survey of 163 students of 1–2-courses of the medical university regarding the reasons for unsatisfactory success in studying the theoretical discipline of Human Anatomy. Respondents were asked to independently determine the causes of inadequate mastery of material from discipline in practical classes and lectures. Conclusion. The obtained results testify to the state of chronic stress of students due to the imperfection of the educational system, the large amount of information, the exacerbation of chronic diseases, psychological problems.en-US
dc.descriptionМета роботи – визначити фактори, що впливають на успішність студентів-медиків. Основна частина. Навчання у вищому навчальному закладі, з одного боку, є необхідністю сучасності, з іншого – складним етапом життя молоді. Студенту перших курсів необхідно пристосуватися до нових умов існування, динаміки навчання, змінити спосіб життя та праці, свою поведінку. Великий об’єм нової інформації, фізичні та психологічні труднощі, з якими стикається студент, призводять до постійного напруження, відчуття тривоги та, як наслідок, стану хронічного стресу. Сучасна освітня система безперервно змінюється, що веде за собою необхідність з боку студента постійно адаптуватися до нововведень. Студентський вік характеризується різноманіттям емоцій, відчуттів та засобів їх прояву. Тому на сучасному етапі актуальним залишається вивчення проблеми стресу в навчальній діяльності студентів. У статті наведені дані анонімного опитування 163 студентів 1–2 курсів медичного університету щодо причин незадовільної успішності з вивчення теоретичної дисципліни “Анатомія людини”. Респондентам було запропоновано самостійно визначити причини неадекватного засвоєння матеріалу з дисципліни на практичних заняттях та лекціях. Висновок. Отримані результати свідчать про стан хронічного напруження студентів, перебування в стані навчального стресу за рахунок недосконалості навчальної системи, великого об’єму інформації, загострення хронічних захворювань, психологічних проблем у родині та колективі.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10084/9658
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 68-70en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 68-70uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjecteducational stressen-US
dc.subjectprogressen-US
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectнавчальний стресuk-UA
dc.subjectуспішністьuk-UA
dc.titleFACTORS AFFECTING THE STUDENT′S PROGRESS OF STUDY OF THE THEORETICAL DISCIPLINEen-US
dc.titleФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТУДЕНТСЬКУ УСПІШНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу