Показати скорочений опис матеріалу

НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ КОНСТРУКТИВНОГО КРИТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТЕКСТУ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЕДАГОГІЧНИХ “БОКСІВ”-ОПИТНИКІВ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК ДЛЯ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ДОСТОВІРНОСТІ МАТЕРІАЛУ

dc.creatorMatskevych, V. M.
dc.creatorSolomchak, D. B.
dc.date2019-04-22
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:25Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10039
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.10039
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11857
dc.descriptionThe aim of the work – assessment of the skills of critical thinking with the further development of constructive skepticism in medical students with the use of adjuvant methodological development. The main body. The ability to critically perceive information and control its flow is a powerful educational tool, which determines the effectiveness of selection of empirically valuable material from pseudoscientific. It is studied the difference in the perception of the article by the students, depending on the training with the special methodical recommendations of M. K. Iribar and questionnaire developed for the third course, based on “boxing” J. Young, M. Solomon, T. Greenhalgh, U. Flick with author’s corrections. It is suggested to analyze the read content of the text in five indicators: reliability, availability of evidence base, clarity of presentation, logic of interrelations and validity of the article. It was established that the output level of knowledge of the article analysis by the medical students significantly differed from the initial assessment after working with the above-mentioned materials. Analyzing the results, it can be argued that educational training is needed for those who use in their work the objects of new research, in particular, precisely to avoid pseudoscientific recommendations and implementations into the practice. Conclusions. Medical students show positive statistically significant changes (p≤ 0.001) regarding the critical analysis of the processed material on the final cut of knowledge after application of methodological recommendations and the questionnaire for the constructive assessment of scientific articles.en-US
dc.descriptionМета роботи – оцінювання навичок критичного мислення з подальшим розвитком конструктивного скептицизму у студентів медичного факультету із застосуванням допоміжних методичних розробок. Основна частина. Вміння критично сприймати інформацію та керувати її потоком є потужним інструментом освіти, від якого залежить ефективність селекції емпірично цінного матеріалу від псевдонаукового. Вивчено різницю в сприйнятті матеріалу статті студентами залежно від тренінгу із спеціальними методичними рекомендаціями М. К. Ірібар та розробленим для третього курсу опитником на основі “боксів” J. Young, M. Solomon, T. Greenhalgh, U. Flick з авторськими корективами. Запропоновано проаналізувати прочитаний зміст тексту за п’ятьма показниками, такими, як: достовірність, наявність доказової бази, чіткість викладення, логічність взаємозв’язків та валідність статті. Встановлено, що, працюючи з вищевказаними матеріалами, на вихідному зрізі знань аналіз статей студентами медичного факультету суттєво відрізнявся порівняно з первинним оцінюванням. Аналізуючи отримані результати, можна стверджувати про необхідність освітніх тренінгів для осіб, які використовують у своїй діяльності надбання нових досліджень, зокрема, саме для уникнення псевдонаукових рекомендацій та впроваджень у практику. Висновок. У студентів медичного факультету відзначаються позитивні статистично значимі зміни (р≤0,001) щодо критичного аналізу опрацьованого матеріалу на кінцевому зрізі знань після застосування методичних розробок для конструктивної оцінки наукових статей та опитника.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10039/9663
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 88-91en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 88-91uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectcritical thinkingen-US
dc.subjectmethodological recommendationsen-US
dc.subjectmaterial analysisen-US
dc.subjectreliabilityen-US
dc.subjectevidence baseen-US
dc.subjectкритичне мисленняuk-UA
dc.subjectметодичні вказівкиuk-UA
dc.subjectаналіз матеріалуuk-UA
dc.subjectдостовірністьuk-UA
dc.subjectдоказова базаuk-UA
dc.titleTEACHING OF CONSTRUCTIVE CRITICAL ANALYSIS OF THE NATURAL SCIENCES’ TEXT FOR STUDENTS OF THE MEDICAL FACULTY WITH THE USING OF PEDAGOGICAL “BOXES” -QUESTIONNAIRES AND GUIDANCE FOR THE OBJECTIVE ASSESSMENT OF MATERIAL RELIABILITYen-US
dc.titleНАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ КОНСТРУКТИВНОГО КРИТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТЕКСТУ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЕДАГОГІЧНИХ “БОКСІВ”-ОПИТНИКІВ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК ДЛЯ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ДОСТОВІРНОСТІ МАТЕРІАЛУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу