Показати скорочений опис матеріалу
TEACHING OF CONSTRUCTIVE CRITICAL ANALYSIS OF THE NATURAL SCIENCES’ TEXT FOR STUDENTS OF THE MEDICAL FACULTY WITH THE USING OF PEDAGOGICAL “BOXES” -QUESTIONNAIRES AND GUIDANCE FOR THE OBJECTIVE ASSESSMENT OF MATERIAL RELIABILITY
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ КОНСТРУКТИВНОГО КРИТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТЕКСТУ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЕДАГОГІЧНИХ “БОКСІВ”-ОПИТНИКІВ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК ДЛЯ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ДОСТОВІРНОСТІ МАТЕРІАЛУ
dc.creator | Matskevych, V. M. | |
dc.creator | Solomchak, D. B. | |
dc.date | 2019-04-22 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:30:25Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:30:25Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10039 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.1.10039 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11857 | |
dc.description | The aim of the work – assessment of the skills of critical thinking with the further development of constructive skepticism in medical students with the use of adjuvant methodological development. The main body. The ability to critically perceive information and control its flow is a powerful educational tool, which determines the effectiveness of selection of empirically valuable material from pseudoscientific. It is studied the difference in the perception of the article by the students, depending on the training with the special methodical recommendations of M. K. Iribar and questionnaire developed for the third course, based on “boxing” J. Young, M. Solomon, T. Greenhalgh, U. Flick with author’s corrections. It is suggested to analyze the read content of the text in five indicators: reliability, availability of evidence base, clarity of presentation, logic of interrelations and validity of the article. It was established that the output level of knowledge of the article analysis by the medical students significantly differed from the initial assessment after working with the above-mentioned materials. Analyzing the results, it can be argued that educational training is needed for those who use in their work the objects of new research, in particular, precisely to avoid pseudoscientific recommendations and implementations into the practice. Conclusions. Medical students show positive statistically significant changes (p≤ 0.001) regarding the critical analysis of the processed material on the final cut of knowledge after application of methodological recommendations and the questionnaire for the constructive assessment of scientific articles. | en-US |
dc.description | Мета роботи – оцінювання навичок критичного мислення з подальшим розвитком конструктивного скептицизму у студентів медичного факультету із застосуванням допоміжних методичних розробок. Основна частина. Вміння критично сприймати інформацію та керувати її потоком є потужним інструментом освіти, від якого залежить ефективність селекції емпірично цінного матеріалу від псевдонаукового. Вивчено різницю в сприйнятті матеріалу статті студентами залежно від тренінгу із спеціальними методичними рекомендаціями М. К. Ірібар та розробленим для третього курсу опитником на основі “боксів” J. Young, M. Solomon, T. Greenhalgh, U. Flick з авторськими корективами. Запропоновано проаналізувати прочитаний зміст тексту за п’ятьма показниками, такими, як: достовірність, наявність доказової бази, чіткість викладення, логічність взаємозв’язків та валідність статті. Встановлено, що, працюючи з вищевказаними матеріалами, на вихідному зрізі знань аналіз статей студентами медичного факультету суттєво відрізнявся порівняно з первинним оцінюванням. Аналізуючи отримані результати, можна стверджувати про необхідність освітніх тренінгів для осіб, які використовують у своїй діяльності надбання нових досліджень, зокрема, саме для уникнення псевдонаукових рекомендацій та впроваджень у практику. Висновок. У студентів медичного факультету відзначаються позитивні статистично значимі зміни (р≤0,001) щодо критичного аналізу опрацьованого матеріалу на кінцевому зрізі знань після застосування методичних розробок для конструктивної оцінки наукових статей та опитника. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10039/9663 | |
dc.source | Medical Education; No 1 (2019); 88-91 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2019); 88-91 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.1 | |
dc.subject | critical thinking | en-US |
dc.subject | methodological recommendations | en-US |
dc.subject | material analysis | en-US |
dc.subject | reliability | en-US |
dc.subject | evidence base | en-US |
dc.subject | критичне мислення | uk-UA |
dc.subject | методичні вказівки | uk-UA |
dc.subject | аналіз матеріалу | uk-UA |
dc.subject | достовірність | uk-UA |
dc.subject | доказова база | uk-UA |
dc.title | TEACHING OF CONSTRUCTIVE CRITICAL ANALYSIS OF THE NATURAL SCIENCES’ TEXT FOR STUDENTS OF THE MEDICAL FACULTY WITH THE USING OF PEDAGOGICAL “BOXES” -QUESTIONNAIRES AND GUIDANCE FOR THE OBJECTIVE ASSESSMENT OF MATERIAL RELIABILITY | en-US |
dc.title | НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ КОНСТРУКТИВНОГО КРИТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТЕКСТУ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПЕДАГОГІЧНИХ “БОКСІВ”-ОПИТНИКІВ ТА МЕТОДИЧНИХ ВКАЗІВОК ДЛЯ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ДОСТОВІРНОСТІ МАТЕРІАЛУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |