Показати скорочений опис матеріалу

ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ І ТЕРАПІЇ

dc.creatorZhdan, V. M.
dc.creatorBabanina, M. Yu.
dc.creatorKitura, Ye. M.
dc.creatorTkachenko, M. V.
dc.date2019-05-31
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:25Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9928
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.2.9928
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11854
dc.descriptionThe article presents the experience of using the Body Interact – clinical education program, which enables the real time mode to recreate a certain clinical situation with all the necessary modern set of objective, laboratory and instrumental methods of examination and to conduct treatment in accordance with modern Protocols of European and American Medical Associations. For the development of the technology of cardiopulmonary resuscitation for intern we use the mannequin system GD/ALS10 750+ALS, which provides training for livelihoods and adheres to the recommendations for cardiopulmonary resuscitation and emergency care for cardiovascular diseases. Thus, the use of simulation technologies focuses a doctor on teamwork, on the ability to take into account the point of view of another specialist, promotes the development of communicative skills and the formation of intellectual autonomy and professionalism.en-US
dc.descriptionУ статті представлено досвід застосування системи Body Interact – clinical reasoning education, освітньої програми віртуальних клінічних сценаріїв, яка дає можливість у реальному режимі часу відтворити певну клінічну ситуацію з усім необхідним сучасним набором об’єктивних, лабораторних та інструментальних методів обстеження і провести лікування відповідно до сучасних протоколів європейських та американських медичних асоціацій. Для відпрацювання техніки серцево-легеневої реанімації лікарями-інтернами ми використовуємо манекен-систему GD/ALS10 750+ALS, яка забезпечує навчання щодо підтримки життєдіяльності і дотримується рекомендацій стосовно серцево-легеневої реанімації  та невідкладної допомоги при серцево-судинних захворюваннях. Використання симуляційних технологій орієнтує лікаря на командну працю, вміння враховувати точку зору іншого спеціаліста, сприяє розвитку комунікативних навичок, формуванню інтелектуальної самостійності та професіоналізму.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9928/9919
dc.sourceMedical Education; No 2 (2019); 86-89en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2019); 86-89uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.2
dc.subject“virtual patient”en-US
dc.subjectsimulation technologiesen-US
dc.subjecteducational standardsen-US
dc.subject: «віртуальний пацієнт»uk-UA
dc.subjectсимуляційні технологіїuk-UA
dc.subjectстандарти освітиuk-UA
dc.titleIMPLEMENTATION OF EUROPEAN TRAINING STRATEGIES OF FAMILY DOCTORS AT THE DEPARTMENT OF FAMILY MEDICINE AND THERAPYen-US
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ І ТЕРАПІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу