Показати скорочений опис матеріалу

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕРВОВИХ ХВОРОБ

dc.creatorKozyolkin, О. А.
dc.creatorMedvedkova, S. О.
dc.date2018-10-02
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:22Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:22Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9390
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9390
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11841
dc.descriptionThe aim of the work – to improve the professional training of students by forming the skills of independent educational and research work. The main body. Nowadays, study work of students takes an important place in the educational process. A lot of difficulties among the students appear during the process of enquiring the skills of independent work; in many cases they are connected with the issues of methodological nature. So, the teacher’s task is to help students in choosing the topic, setting the goal and tasks of the study, and also to determine the scale, materials and methods of the research. Doing some kind of educational and research work under the guidance of the teacher expands students’ scientific outlook and enables them to master the essential scientific concepts and understandings. Conclusion. In the process of writing research work students develop their skills to analyze, systematize, compare, generalize and classify scientific literature data and also obtained results of the conducted research.en-US
dc.descriptionМета роботи – вдосконалення професійного навчання студентів шляхом формування навичок самостійної навчально-дослідної роботи. Основна частина. Навчально-дослідна робота студентів сьогодні займає важливе місце в освітньому процесі. Багато складнощів у студентів виникають під час оволодіння навичками самостійної роботи, часто вони пов’язані з питаннями методологічного характеру. Тому завдання викладача – допомогти студентам у виборі теми, постановці мети і завдань дослідження, а також визначити масштаб, матеріал і методи дослідження. Виконання студентами навчально-дослідної роботи під керівництвом викладача розширює їхній науковий світогляд і дає можливість оволодіти суттєвими науковими поняттями та уявленнями. Висновок. При написанні навчально-дослідної роботи у студентів розвиваються навички аналізувати, систематизувати, порівнювати, узагальнювати і класифікувати наукові літературні дані, а також отримані результати проведеного дослідження.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9390/9174
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 121-123en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 121-123uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjecteducational and research worken-US
dc.subjectneurologyen-US
dc.subjectнавчально-дослідна робота студентівuk-UA
dc.subjectневрологіяuk-UA
dc.titleORGANIZATION OF EDUCATIONAL RESEARCHES OF STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF NERVOUS DISEASESen-US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕРВОВИХ ХВОРОБuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу