Показати скорочений опис матеріалу
KEY APPROACHES TO THE TEACHING OF BIOCHEMISTRY IN I. Horbachevsky TERNOPIL STATE MEDICAL UNIVERSITY AS DETERMINED BY COMPETENCE REQUIREMENTS
ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОХІМІЇ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО З ОГЛЯДУ НА ВИМОГИ КОМПЕТЕНТНОСТІ
dc.creator | Кorda, М. М. | |
dc.creator | Shershun, H. H. | |
dc.creator | Кulitska, М. І. | |
dc.creator | Lykhatskyi, P. H. | |
dc.date | 2018-10-02 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:30:22Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:30:22Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9389 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.4.9389 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11840 | |
dc.description | The aim of the work – to analyse teaching of fundamental disciplines in a medical school from the perspective of competency-based education. This approach requires strengthening of independent and productive learning by students, development of their personal potential and creative abilities. As a result, competency-based education is an important tool in the modernization of medical education. The main body. A modern medical specialist must not only possess comprehensive knowledge and a certain level of professional skills, but also the ability to apply the acquired knowledge creatively in different real-life situations, to demonstrate alacrity in a contemporary dynamic society presenting information and innovation challenges, all while holding on to a set of moral guidelines. Competency-based education offers helpful signposts on the path to international standards of education. In our opinion, in medical education the emphasis on developing competencies should be placed even at the stage of studying basic theoretical disciplines, in particular, biological chemistry, which serves as a foundation of clinical and laboratory diagnostics. Conclusion. Implementation of competency-based education can play a key role in the training of a health care professional, in particular at the stage of learning basic theoretical disciplines. | en-US |
dc.description | Мета роботи – спроба аналізу викладання фундаментальних теоретичних дисциплін у медичному виші, зокрема з огляду на такий елемент, як компетентність. Компетентнісний підхід потребує посилення самостійної і продуктивної діяльності студентів, розвитку їх особистісних якостей і творчих здібностей, що є важливим інструментом модернізації медичної освіти. Основна частина. Сучасний фахівець медицини повинен мати не лише ґрунтовні знання, певний багаж професійних навичок й умінь, але і здатність творчо застосовувати набуті знання у різних життєвих ситуаціях, гнучко та оперативно адаптуватися в сучасному динамічному суспільстві з його інформативними та інноваційними викликами, не втрачати доленосний орієнтир. Компетентнісна освітня політика і є таким орієнтиром на шляху до міжнародних стандартів освіти. Акцент на виховання компетентності майбутнього клініциста, на наше переконання, повинен бути пріоритетним вже на етапі вивчення базових теоретичних дисциплін, зокрема біологічної хімії як основи клініко-лабораторної діагностики. Висновок. У професійному розвитку фахівця медицини провідним фактором є реалізація принципів компетентнісного підходу на етапі вивчення базових теоретичних дисциплін. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9389/9157 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2018); 56-58 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2018); 56-58 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.4 | |
dc.subject | biochemistry | en-US |
dc.subject | competency-based education | en-US |
dc.subject | knowledge | en-US |
dc.subject | skills | en-US |
dc.subject | communication | en-US |
dc.subject | responsibility | en-US |
dc.subject | біохімія | uk-UA |
dc.subject | компетентність | uk-UA |
dc.subject | знання | uk-UA |
dc.subject | уміння | uk-UA |
dc.subject | комунікація | uk-UA |
dc.subject | відповідальність. | uk-UA |
dc.title | KEY APPROACHES TO THE TEACHING OF BIOCHEMISTRY IN I. Horbachevsky TERNOPIL STATE MEDICAL UNIVERSITY AS DETERMINED BY COMPETENCE REQUIREMENTS | en-US |
dc.title | ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОХІМІЇ У ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО З ОГЛЯДУ НА ВИМОГИ КОМПЕТЕНТНОСТІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |