Показати скорочений опис матеріалу

МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

dc.creatorVenger, O. P.
dc.creatorHusyeva, T. P.
dc.creatorMysula, Yu. I.
dc.creatorSas, L. M.
dc.creatorSmashna, O. Ye.
dc.creatorBilous, V. S.
dc.creatorLiuta, О. О.
dc.creatorNestorovysch, Ya. M.
dc.date2018-10-02
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:22Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:22Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9388
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9388
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11839
dc.descriptionThe aim of the work – to determine the dynamics of the motivation to succeed in medical students of the 2nd and 4th courses of the medical faculty. The main body. The professional formation of a young person during studying at a higher educational institution is an important stage in its socialization, where the leading kind of activity becomes educational-professional. The motivational component plays an important role in the training of a highly skilled specialist. The aim of the study was to determine the dynamics of the motivation to succeed in medical students of the 2nd and 4th courses of the medical faculty. The study included 112 students, 56 of whom were students of the second year and 56 – students of the 4th year of the medical faculty. We consider the personal characteristics of respondents by level of motivation to achieve success. Conclusions. The received results indicate that the motivation to achieve success in students during the study period tends to increase. Their educational activity is influenced by the system of internal motives, which ensures effective mastery of the future specialty.en-US
dc.descriptionМета роботи – визначити динаміку мотивації досягнення успіху в студентів 2-го та 4-курсів медичного факультету. Основна частина. Професійне становлення молодої людини під час навчання у вищому навчальному закладі є важливим етапом у її соціалізації, де провідним видом діяльності стає навчально-професійна. У статті висвітлені етапи професійного становлення студента-медика. Мета дослідження полягала у визначенні динаміки мотивації досягнення успіху в студентів-медиків 2-го та 4-го курсів медичного факультету. В дослідженні брали участь 112 студентів, з яких 56 студентів 2-го курсу та 56 студентів 4-го курсу медичного факультету. Розглянуто особистісні характеристики респондентів за рівнем мотивації досягнення успіху. Висновки. Отримані результати свідчать про те, що мотивація досягнення успіху в студентів за період навчання має тенденцію до зростання. На здійснення ними навчальної діяльності впливає система внутрішніх мотивів, що забезпечує ефективне оволодіння майбутнім фахом.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9388/9152
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 31-35en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 31-35uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectmotivationen-US
dc.subjectmotivation for successen-US
dc.subjectprofessional formationen-US
dc.subjectмотиваціяuk-UA
dc.subjectмотивація досягнення успіхуuk-UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk-UA
dc.titleMOTIVATION OF ACHIEVEMENT AS AN IMPORTANT FACTOR OF SUCCESSFUL PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF MEDICAL STUDENTSen-US
dc.titleМОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу