Показати скорочений опис матеріалу

ОНЛАЙН-ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. ФАРМАЦІЯ” З ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ: ПОТОЧНИЙ СТАН, ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

dc.creatorBiliy, A. K.
dc.creatorVoskoboynik, O. Yu.
dc.creatorKovalenko, S. I.
dc.date2018-10-02
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:19Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:19Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9385
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9385
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11836
dc.descriptionThe aim of the work – development of new approaches for improving the training of students for the licensed exam of KROK 1. Pharmacy. The main body. The current state and problems of student’s preparation for the exam were analyzed. The possible strategies that may be used by universities to improve the student’s preparation for the exam were discussed. An innovative approach to training students for the exam using an online system, that allows distance testing in the training and control modes, online counseling for students, analysis of test results, etc. was proposed. Aimed to optimize the work of the system, a detailed analysis of the state of its loading, depending on the time of day and day of the week, as well as the dependence of the testing effectiveness on the abovementioned factors were carried out. The obtained results allow to assert about the high demand of students for online forms of education in general, and the systems of training for licensing exams in particular. Conclusion. The data analysis made it possible to identify the periods of the highest occupancy of online system, that would allow more effectively to plan the strategy of the online support of the students by tutors.en-US
dc.descriptionМета роботи – розробка нових напрямків удосконалення  підготовки студентів до ліцензійного іспиту “КРОК 1. Фармація”. Основна частина. У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми підготовки студентів до іспиту. Детально обговорено можливі стратегії, що можуть бути використані університетами для покращення рівня підготовки студентів до іспиту. Запропоновано інноваційний підхід підготовки студентів до іспиту з використанням онлайн-системи, що дозволяє проводити дистанційне тестування у навчальному та контрольному режимах, онлайн-консультації для студентів, аналіз результатів тестування тощо. Для оптимізації роботи системи було проведено детальний аналіз стану її завантаженості залежно від часу доби та дня тижня, а також залежність результативності тестування від названих вище факторів. Одержані результати дозволяють стверджувати про високу затребуваність студентами онлайн-форм навчання загалом, та систем підготовки до ліцензійних іспитів зокрема. Висновок. Проведений аналіз даних дозволив виявити періоди найбільшої завантаженості онлайн-систем, що дозволить більш ефективно планувати стратегію онлайн-підтримки студентів викладачами.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9385/9151
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 26-30en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 26-30uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectKROK 1. Pharmacyen-US
dc.subjectonline trainingen-US
dc.subjectorganic chemistryen-US
dc.subjectdata analysisen-US
dc.subject“КРОК 1. Фармація”uk-UA
dc.subjectонлайн-підготовкаuk-UA
dc.subjectорганічна хіміяuk-UA
dc.subjectаналіз данихuk-UA
dc.titleONLINE TRAINING OF STUDENTS FOR THE KROK 1. PHARMACY LICENSED EXAM ON ORGANIC CHEMISTRY: CURRENT STATUS, PROSPECTS FOR IMPLEMENTATIONen-US
dc.titleОНЛАЙН-ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. ФАРМАЦІЯ” З ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ: ПОТОЧНИЙ СТАН, ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу