Показати скорочений опис матеріалу

ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

dc.creatorPavliak, A. Ya.
dc.date2018-11-05
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:18Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:18Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9357
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.9357
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11832
dc.descriptionThe aim of the work – to generalize the experience of applying various interactive forms of study in practical lessons and to estimate the methods of the medical staff professional skills development for its extended usage in education.   The main body. The research work deals with the experience of applying various interactive innovative technologies, such as problem-situation learning, role play, multimedia interactive technologies, clinical analysis, case study, in the practical lesson. The efficiency of the methods of professional skills development in the future medical staff, consisting of 6 points, has been estimated.      Conclusions. Applying the interactive methods of teaching at the practical lesson allows solving the range of tasks and correlates with the contemporary demands of the educational process. The described methods of the professional skills development provide the sufficient level of cultivating the students’ practical skills and can be recommended for the extended usage in teaching.en-US
dc.descriptionМета роботи – узагальнити досвід використання різних інтерактивних форм навчання на практичному занятті і провести оцінку методики формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників для більш широкого впровадження її в навчальний процес. Основна частина. В роботі висвітлено досвід використання на практичному занятті різних інтерактивних інноваційних технологій, таких, як дискусійне проблемне ситуаційне навчання, рольова ділова гра, мультимедійні інтерактивні технології, клінічний розбір, робота біля ліжка хворого. Проведена оцінка ефективності методики формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників, яка складається з 6 етапів. Висновки. Використання інтерактивних методів навчання на практичному занятті дозволяє одночасно вирішити ряд завдань і відповідає сучасним вимогам до навчального процесу. Описана методика формування професійних умінь забезпечує достатній рівень засвоєння студентами практичних навиків і може бути рекомендована для широкого впровадження в навчальний процес.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9357/9666
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 102-106en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 102-106uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectinteractive methods of teachingen-US
dc.subjectmethods of professional skills developmenten-US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk-UA
dc.subjectметодика формування професійних уміньuk-UA
dc.titleINTERACTIVE METHODS OF PROFESSIONAL SKILLS DURING A PRACTICAL LESSON FOR FUTURE MEDICAL STAFFen-US
dc.titleДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу