Показати скорочений опис матеріалу

МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

dc.creatorShulhay, A. H.
dc.creatorFedonuk, L. Ya.
dc.creatorMudra, A. Ye.
dc.creatorOleshchuk, O. M.
dc.date2018-09-24
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:32Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:32Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9342
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9342
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11830
dc.descriptionThe aim of the work – to substantiate the importance of interdisciplinary integration applying in the education of future physicians. The main body. The article covers the issues of interdisciplinary integration in doctors’ education, medical educational process optimization by interdisciplinary correlations. It is shown that the usage of integrated educational technologies enables to formulate the clinical type of thinking for future physicians, to solve complex problems of medical practice on the basis of wide integration with the knowledge gained during the study of theoretical disciplines. Conclusion. The application of interdisciplinary technologies for training a doctor will raise it to a qualitatively new level of clinical thinking will enable the complex decision of the tasks of medical practice on the basis of a broad integration of knowledge gained in the study of various disciplines.en-US
dc.descriptionМета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9342/9172
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 113-116en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 113-116uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectinterdisciplinary integrationen-US
dc.subjectoptimization of educational processen-US
dc.subjectmedical biologyen-US
dc.subjectmedical biochemistryen-US
dc.subjectpharmacologyen-US
dc.subjectміжпредметна інтеграціяuk-UA
dc.subjectоптимізація навчального процесуuk-UA
dc.subjectмедична біологіяuk-UA
dc.subjectмедична біохіміяuk-UA
dc.subjectфармакологіяuk-UA
dc.titleINTERDISCIPLINARY INTEGRATION AS A PART OF PROBLEM-BASED LEARNING IN THE MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleМІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ У МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу