Показати скорочений опис матеріалу
QUALITY MONITORING IN MEDICAL EDUCATION. INTERNATIONAL PRACTICES
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
dc.creator | Bulakh, I. Ye. | |
dc.creator | Voitenko, L. P. | |
dc.creator | Antonenko, Yu. P. | |
dc.date | 2018-09-21 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:31Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:31Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9328 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.3.9328 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11826 | |
dc.description | The aim of the work – to undertake an online study and search in medical publications and journals on key terms in “International monitoring of quality in medical education” as well as the scrutiny and analysis of international research practices in this field.The main body. The Ukrainian State Organization “Testing board” conducted online search for application of international monitoring of quality in medical education in order to determine condition of education and ways of its improvement in accordance with international and national practices. During the research, the main key terms for such monitoring study were included: mission and objectives, level of realization, target of research, methods of monitoring and assessment, indicators, criteria and standards of their evaluation, stages of monitoring.Conclusions. There are diverse forms of monitoring in international practice. It is arguable that there is no information about universal tool for monitoring. Nevertheless, different tools for such studies are available depending on goal of research and other key terms indicated above. Moreover, it is not enough to administer foreign standard tests for medical students in order to make a monitoring and evaluation. Such tests operate as knowledge assessment tool; they do not address other issues of education, which monitoring should include. | en-US |
dc.description | Мета роботи – дослідження у відкритих інтернет-ресурсах та у провідних медичних виданнях, медичних освітніх журналах ключових понять, що входять до визначення “Міжнародне моніторингове дослідження якості вищої медичної освіти”, а також вивчення та аналіз міжнародного досвіду проведення таких досліджень.Основна частина. За відкритими інтернет-ресурсами з урахуванням обов’язкових ключових понять, які має включати будь-яке міжнародне моніторингове дослідження, таких, як: мета та завдання, рівень проведення, об’єкт дослідження, методи проведення моніторингу та оцінювання, індикатори/показники, критерії та стандарти їх оцінювання, етапи проведення, було здійснено пошук прикладів використання Міжнародних моніторингових досліджень якості вищої медичної освіти для встановлення стану та визначення шляхів удосконалення медичної освіти на міжнародному та національних рівнях.Висновки. Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9328/8998 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.3 | |
dc.subject | quality monitoring | en-US |
dc.subject | quality assurance | en-US |
dc.subject | surveillance study | en-US |
dc.subject | survey | en-US |
dc.subject | medical education | en-US |
dc.subject | accreditation | en-US |
dc.subject | international recognition | en-US |
dc.subject | national evaluation. | en-US |
dc.subject | моніторинг якості | uk-UA |
dc.subject | забезпечення якості | uk-UA |
dc.subject | моніторингове дослідження | uk-UA |
dc.subject | опитування | uk-UA |
dc.subject | медична освіта | uk-UA |
dc.subject | акредитація | uk-UA |
dc.subject | міжнародне визнання | uk-UA |
dc.subject | національне дослідження. | uk-UA |
dc.title | QUALITY MONITORING IN MEDICAL EDUCATION. INTERNATIONAL PRACTICES | en-US |
dc.title | МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |