Показати скорочений опис матеріалу
METHODS OF OPTIMIZATION OF TRAINING OF INTERNS TO THE LICENSED INTEGRATED EXAM KROK 3
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 3”
dc.creator | Stoikevych, G. V. | |
dc.creator | Lebid, O. I. | |
dc.creator | Duda, K. M. | |
dc.date | 2018-09-17 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:27Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:27Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9259 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.4.9259 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11819 | |
dc.description | The aim of the work – improvement of knowledge and training of interns in the second year of study before the licensing-integrated exam Krok-3 on the specialty of Dentistry. The main body. The article analyzes the results of a series of test controls in the preparation of interns in the second year of study before the Krok-3 licensed exam. The obtained conclusions allow creating recommendations for improvement of the effectiveness in the process of preparation and preservation of knowledge until the time of the licensing exam. The article describes the positive dynamics of the results of writing internship-doctoral examinations for the Krok-3 licensed integrated exam. The combination of theoretical training, the analysis of clinical situational problems and computer online testing, allows you to consolidate your knowledge until the exam is written. Conclusion. Organization of the educational process during interns training and quality control of the preparation of intermediate examinations on the basis of the department and rector’s control will enable to improve clinical thinking, deepen theoretical knowledge and, as a result, will increase the percentage of Krok-3 licensed exam. | en-US |
dc.description | Мета роботи – вдосконалення знань та підготовка лікарів-інтернів другого року навчання до складання ліцензійно-інтегрованого іспиту “Крок 3” зі спеціальності “стоматологія”. Основна частина. У статті проаналізовано результати проведення низки тестових контролів у рамках підготовки інтернів другого року навчання до складання ліцензійного іспиту “Крок 3”. Отримані висновки дозволяють створити рекомендації щодо поліпшення результативності в процесі підготовки та збереження знань до моменту складання ліцензійного іспиту. Описано позитивну динаміку результатів написання лікарями-інтернами ректорських контрольних робіт у рамках підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 3. Стоматологія”. Поєднання теоретичної підготовки, розбору клінічних ситуаційних задач та комп’ютерного онлайн-тестування дає можливість закріпити знання до моменту написання іспиту. Висновок. Чітка організація навчального процесу під час підготовки лікарів-інтернів та контроль якості складання проміжних іспитів на базі кафедри та ректорських контрольних робіт дасть можливість покращити клінічне мислення, поглибити теоретичні знання, і як результат приведе до збільшення відсоткового співвідношення здачі ліцензійного іспиту “Крок 3. Стоматологія”. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9259/9189 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2018); 182-184 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2018); 182-184 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.4 | |
dc.subject | Krok 3 | en-US |
dc.subject | dentistry | en-US |
dc.subject | educational process | en-US |
dc.subject | testing | en-US |
dc.subject | postgraduate education | en-US |
dc.subject | Крок 3 | uk-UA |
dc.subject | стоматологія | uk-UA |
dc.subject | навчальний процес | uk-UA |
dc.subject | тестування | uk-UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk-UA |
dc.title | METHODS OF OPTIMIZATION OF TRAINING OF INTERNS TO THE LICENSED INTEGRATED EXAM KROK 3 | en-US |
dc.title | ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 3” | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |