Показати скорочений опис матеріалу

ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

dc.creatorDronenko, V. V.
dc.date2018-09-24
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:27Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:27Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9249
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9249
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11817
dc.descriptionThe aim of the work – to diagnose future doctors’ communicative competence. The main body. The success of a specialist in medicine is determined both by professional knowledge, skills, experience, medical ethics and the ability of their practical implementation due to certain personal characteristics. In the structure of communicative competence we distinguish communicative self-control, tolerance, empathy, a wish to help and for cooperation, orientation to social benefits. The article describes the main theoretical approaches to the definition of the concept  “communicative competence of the future doctor”, presents the results of diagnostics of this person-professional formation, describes the indicative content of communicative training exercises for students of medical universities. The emphasis is put on the necessity of forming of active listening skills, empathy, productive strategies of self-presentation of a doctor for the successful fulfillment of his professional duties, for creating trusting relationships between a physician and a patient, for the formation of the authority of the physician. Conclusion. It is proved that purposeful systematic work on the formation of the communicative competence of the future physician influences the changes of the types of communicative reactions, development of empathy, the communicative self-control of students of the medical university.en-US
dc.descriptionМета роботи – діагностика комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Основна частина. Успішність фахівця в медицині визначається професійними знаннями й навиками, досвідом і лікарською етикою, а також вмінням реалізувати їх у власній діяльності за рахунок певних особистісних якостей. У структурі комунікативної компетентності ми виокремлюємо комунікативний самоконтроль, толерантність, емпатію, бажання допомогти й орієнтацію на соціальну користь, прагнення до співпраці. У статті описані основні теоретичні підходи до визначення поняття “комунікативна компетентність майбутнього лікаря”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення, описано орієнтовний зміст комунікативних тренінгових вправ для студентів медичного ВНЗ. Наголошено на необхідності формування навиків активного слухання, емпатії, продуктивних стратегій самопрезентації лікаря для успішного виконання своїх професійних обов’язків, для створення довірливих взаємин між лікарем і пацієнтом, для формування авторитету медика. Висновок. Доведено, що цілеспрямована систематична робота з формування комунікативної компетентності майбутнього лікаря впливає на зміни типів комунікативних реакцій, розвиток емпатії, комунікативного самоконтролю студентів медичного університету.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9249/9154
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 41-47en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 41-47uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectfuture physiciansen-US
dc.subjectcommunicationen-US
dc.subjectcommunicative competenceen-US
dc.subjectempathyen-US
dc.subjectself-presentation strategiesen-US
dc.subjectnonverbal signalsen-US
dc.subjectcommunicative trainingen-US
dc.subjectмайбутні лікаріuk-UA
dc.subjectкомунікаціяuk-UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk-UA
dc.subjectемпатіяuk-UA
dc.subjectстратегії самопрезентаціїuk-UA
dc.subjectневербальні сигналиuk-UA
dc.subjectкомунікативний тренінгuk-UA
dc.titleINVESTIGATION OF THE PROCESS OF FORMING THE COMMUNICATIVE COMPETENCE OF THE FUTURE PHYSICIANSen-US
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу