Показати скорочений опис матеріалу

НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ОСНОВ НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНАХ У ПРАКТИЦІ ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА

dc.creatorDzetsiukh, T. І.
dc.creatorHasyuk, P. A.
dc.date2018-09-21
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:25Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9194
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.3.9194
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11809
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze a current state of training students-stomatologists on the issues of emergencies in practice of a dentist and note the main directions of its improvement.The main body. The article shows that an important element of the educational and qualification characteristics of a dentist is the ability to provide emergency medical care in typical emergency situations that are possible in his medical practice. In the educational and qualification characteristics of the specialist in the specialty 7.110106 Stomatology, the areas of training 1101 Medicine, based on production functions, typical tasks of the activity and skills that a graduate of a higher medical institution should have in this specialty, is indicated: diagnosis of emergency conditions, emergency medical care.It is advisable to organize training in a special cabinet of simulation training using adequate means (manikins and simulators). Dummy for basic resuscitation measures; mannequin of the respiratory tract, manikin for conic puncture and conicotomy; mannequin hand for catheterization of veins nebulizer; consumables (gloves, masks, transfusion systems, syringes, medicines, etc.).Conclusions. The newest method of simulation training in dentistry provides for the development of skills and practical applications of acquired theoretical knowledge by individual student performance of the tasks of determining the overall tactics, diagnosis and treatment of simulated patients in the simulated situation of an emergency condition. The situation of an emergency condition is simulated – this is a scenario in which a specific emergency state is imitated by a specific person (a simulator) or a dummy using additional technical means.The study of emergency conditions by students of the stomatological faculty needs to improve and introduce the newest methods of simulation training in dentistry.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати існуючий стан підготовки студентів-стоматологів з питань невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога і намітити основні напрямки його вдосконалення.Основна частина. У статті показано, що важливим елементом освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря-стоматолога є oсвітньо-­кваліфікаційній характеристиці спеціаліста за спеціальністю 7.110106 “Стоматологія” напряму підготовки 1101 “Медицина”, виходячи з виробничих функцій, типових задач діяльності та умінь, якими повинен володіти випускник вищого медичного закладу за зазначеним фахом, вказано: діагностування невідкладних станів, визначення тактики надання екстреної медичної допомоги, надання екстреної медичної допомоги.Підготовку доцільно організувати у спеціальному кабінеті симуляційного навчання із використанням адекватних засобів (манекенів і тренажерів), таких, як: манекен для базових реанімаційних заходів; манекен дихальних шляхів; манекен для конікопункції і конікотомії; манекен руки для катетеризації вен; небулайзер; розхідні матеріали (рукавичка, маски, системи для переливання, шприци, медикаменти тощо).Висновки. Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан.Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9194/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.3
dc.subjectthe educational and qualification characteristicsen-US
dc.subjectemergenciesen-US
dc.subjectdentistry.en-US
dc.subjectосвітньо-кваліфікаційна характеристикаuk-UA
dc.subjectневідкладні станиuk-UA
dc.subjectстоматологія.uk-UA
dc.titleTHE NECESSITY STUDY OF EMERGENCIES IN DENTISTRY BY STUDENTS OF DENTAL FACULTIESen-US
dc.titleНЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ОСНОВ НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНАХ У ПРАКТИЦІ ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГАuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу