Показати скорочений опис матеріалу

ЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

dc.creatorBoychuk, T. M.
dc.creatorGerush, I. V.
dc.creatorKhodorovskyi, V. M.
dc.creatorKoloskova, O. K.
dc.creatorMarusyk, U. I.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:20Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:20Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8965
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.2.8965
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11789
dc.descriptionThe aim of the work – to represent the implementation of simulation technologies into the educational process of medical students in the Higher State Educational Establishment of Ukraine “Bukovynian State Medical University”.The main body. In October of 2015, the staff of the Higher State Educational Establishment of Ukraine “Bukovynian State Medical University” joined the ERASMUS + project ТАМЕ (Training Against Medical Error), based on the problem-based learning (PBL) methodology.One of the innovative interactive training technologies used in the BSMU within the TAME project is the creation of “virtual patients”.The use of this innovative technology encourages students to self-confidence and development of teamwork skills, which will further reduce the risks of erroneous actions and decisions in practice.Conclusion. The effectiveness of simulation training implementation within professional development of doctors is proved.en-US
dc.descriptionМета роботи – висвітлення досвіду впровадження симуляційних технологій у навчальний процес студентів Вищого державного навчального закладу України “Буковинський державний медичний університет” та ефективності застосування симуляційного навчання у професійній підготовці медиків.Основна частина. У жовтні 2015 року колектив Вищого державного навчального закладу України “Буковинський державний медичний університет” долучився до ERASMUS+ проекту ТАМЕ (Training Against Medical Error), в основу якого покладено методику проблемно-орієнтованого навчання (Problem-based learning, PBL).Однією з інноваційних інтерактивних технологій навчання, що застосовується в БДМУ в рамках проекту ТАМЕ, є створення “віртуальних пацієнтів”.Використання даної інноваційної технології спонукає студентів до самореалізації і розвитку навичок командної роботи, що у подальшому зменшуватиме ризики помилкових дій та рішень у практичній діяльності.Висновки. Симуляційне навчання є потужним інструментом сучасної медичної освіти. Розвиток імітаційних форм навчання підвищить конкурентоспроможність вітчизняної медичної освіти. Симуляційні сценарії значно підвищують мотивацію та інтерес студентів/лікарів-інтернів до оволодіння практичними навичками та їх спроможність реалізовувати ці вміння у подальшій професійній діяльності.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/msword
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8965/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8965/8944
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.2
dc.subjectvirtual patienten-US
dc.subjectsimulation scenariosen-US
dc.subjectpractical skills.en-US
dc.subjectвіртуальний пацієнтuk-UA
dc.subjectсимуляційний сценарійuk-UA
dc.subjectпрактичні навички.uk-UA
dc.titleEFFICIENCY OF SIMULATION SCENARIOS IN OPTIMIZATION OF STUDENTS’ PRACTICAL TRAINING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTION OF UKRAINEen-US
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ В ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу