Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИСОКОПРОФЕСІЙНОГО ВИКЛАДАЧА В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

dc.creatorRozhko, M. M.
dc.creatorErsteniuk, H. M.
dc.creatorKapechuk, V. V.
dc.creatorIvantsiv, M. O.
dc.creatorLutsak, S. M.
dc.creatorDzvonkovska, V. V.
dc.creatorSenchii, V. M.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:20Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:20Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8964
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.2.8964
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11788
dc.descriptionThe aim of the work – to conduct an analysis of the effectiveness of approaches to the formation of a modern lecturer of medical university.The main body. The article discusses the activity of the training and educational center for teachers for the purpose of improving professional and language competence and possessing modern innovative teaching technologies that are important for increasing the efficiency of the educational process at the university. The next step is to introduce the “OfficeMix” and “Forms” interactive platforms into the educational process, which will allow for transparent monitoring of the process of preparing students for the license examinations “Krok”.Conclusion. The analysis makes it possible to assert that in the formation of a modern teacher of a medical university an important place belongs to training and training centers, where the directions for increasing professional, linguistic competence and knowledge of innovative teaching methods are used.en-US
dc.descriptionМета роботи – провести аналіз ефективності підходів до формування сучасного викладача медичного університету. Основна частина. У статті висвітлено діяльність навчально-тренінгового центру для викладачів з метою підвищення професійної, мовної компетентності та володіння сучасними інноваційними технологіями навчання, що має важливе значення для підвищення ефективності освітнього процесу в університеті. Наступним етапом є впровадження в освітній процес інтерактивних платформ “OfficeMix” та “Forms”, що дасть змогу прозорого моніторингу процесу підготовки студентів до ліцензійних іспитів “Крок”.Висновок. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що у формуванні сучасного викладача медичного університету важливе місце належить навчально-тренінговим центрам, де використовуються напрямки з підвищення професійної, мовної компетенції та володіння інноваційними методами навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8964/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.2
dc.subjecteducational processen-US
dc.subjecttraining and educational centeren-US
dc.subjectprofessional education of a teacher.en-US
dc.subjectосвітній процесuk-UA
dc.subjectнавчально-тренінговий центрuk-UA
dc.subjectпрофесійна освіта викладача.uk-UA
dc.titleMODERN APPROACHES TO THE FORMATION OF A HIGHLY PROFESSIONAL INSTRUCTORS AT IVANO-FRANKIVSK NATIONAL MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИСОКОПРОФЕСІЙНОГО ВИКЛАДАЧА В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу