Show simple item record

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

dc.creatorShved, M. I.
dc.creatorGeryak, S. M.
dc.creatorLypovetska, S. Y.
dc.creatorLyahovich, R. M.
dc.creatorLevytska, L. V.
dc.creatorSydorenko, O. L.
dc.creatorKitsak, Y. M.
dc.creatorMartynyuk, L. P.
dc.creatorProkopovich, O. A.
dc.creatorGurskyi, V. T.
dc.date2018-09-11
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:18Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:18Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8876
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.8876
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11773
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the effectiveness of educational work among foreign students at the department of emergency and urgency medical care in order to assimilate their clinical knowledge and practical skills in emergency medicine, as well as assess the prospects for the introduction of modern virtual teaching and control programs. The main body. Approved modern teaching methods with foreign students at the department of urgency and emergency medical care in particular single academic day, conducting classes in a training simulation training center, using of modern European virtual training programs, group and individual classes with foreign students, taking into account their ethnically-religious peculiarities are quite promising directions in the pedagogical process. Method of single academic day gives an opportunity not only to analyze deeply theoretical questions, but also to introduce training elements of simulation and training acquisition of practical skills. The high methodological level of the educational process, availability of university teaching center for simulation training in adapted European virtual programs and wide involvement of students in the scientific, educational and training process provide a high final level of their theoretical knowledge and practical skills. Conclusion. The system of single academic day enables to take into account the ethno-cultural and religious features of foreign students and introduce simulation-training acquisition of practical skills.en-US
dc.descriptionМета роботи – аналіз ефективності навчально-виховної роботи серед іноземних студентів на опорній кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги щодо засвоєння ними клінічних знань та практичних навичок із невідкладної медицини, а також оцінка перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм. Основна частина. Апробовані на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги сучасні навчально-виховні методики роботи з іноземними студентами (єдиного навчального дня, проведення занять у навчальному симуляційно-тренінговому центрі, використання сучасних європейських віртуальних навчальних програм, групові та індивідуальні заняття з іноземними студентами з урахуванням їх етнічно-релігійних особливостей) є досить перспективними напрямками в педагогічному процесі. Так, використання в навчальному процесі на кафедрі системи єдиного навчального дня протягом 6 годин дає змогу не лише глибоко проаналізувати зі студентами теоретичні питання за темою заняття, але й впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами та широке залучення студентів-гуртківців у науковий, навчальний та тренінговий процес дозволяють забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок. Висновок. Навчання за системою єдиного навчального дня дає змогу враховувати етнокультурні та релігійні особливості іноземних студентів та впровадити елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8876/9169
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 102-107en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 102-107uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjecteducational processen-US
dc.subjectsimulation-training educationen-US
dc.subjectvirtual training and self-controlling programsen-US
dc.subjectнавчальний процесuk-UA
dc.subjectсимуляційно-тренінгове навчанняuk-UA
dc.subjectвіртуальні навчально-контролюючі програмиuk-UA
dc.titleMAIN WAYS OF TRAINING OF FOREIGN STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF URGENCY AND EMERGENCY MEDICAL CAREen-US
dc.titleОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record