Показати скорочений опис матеріалу
MAIN WAYS OF TRAINING OF FOREIGN STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF URGENCY AND EMERGENCY MEDICAL CARE
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
dc.creator | Shved, M. I. | |
dc.creator | Geryak, S. M. | |
dc.creator | Lypovetska, S. Y. | |
dc.creator | Lyahovich, R. M. | |
dc.creator | Levytska, L. V. | |
dc.creator | Sydorenko, O. L. | |
dc.creator | Kitsak, Y. M. | |
dc.creator | Martynyuk, L. P. | |
dc.creator | Prokopovich, O. A. | |
dc.creator | Gurskyi, V. T. | |
dc.date | 2018-09-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:18Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:18Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8876 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.4.8876 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11773 | |
dc.description | The aim of the work – to analyze the effectiveness of educational work among foreign students at the department of emergency and urgency medical care in order to assimilate their clinical knowledge and practical skills in emergency medicine, as well as assess the prospects for the introduction of modern virtual teaching and control programs. The main body. Approved modern teaching methods with foreign students at the department of urgency and emergency medical care in particular single academic day, conducting classes in a training simulation training center, using of modern European virtual training programs, group and individual classes with foreign students, taking into account their ethnically-religious peculiarities are quite promising directions in the pedagogical process. Method of single academic day gives an opportunity not only to analyze deeply theoretical questions, but also to introduce training elements of simulation and training acquisition of practical skills. The high methodological level of the educational process, availability of university teaching center for simulation training in adapted European virtual programs and wide involvement of students in the scientific, educational and training process provide a high final level of their theoretical knowledge and practical skills. Conclusion. The system of single academic day enables to take into account the ethno-cultural and religious features of foreign students and introduce simulation-training acquisition of practical skills. | en-US |
dc.description | Мета роботи – аналіз ефективності навчально-виховної роботи серед іноземних студентів на опорній кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги щодо засвоєння ними клінічних знань та практичних навичок із невідкладної медицини, а також оцінка перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм. Основна частина. Апробовані на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги сучасні навчально-виховні методики роботи з іноземними студентами (єдиного навчального дня, проведення занять у навчальному симуляційно-тренінговому центрі, використання сучасних європейських віртуальних навчальних програм, групові та індивідуальні заняття з іноземними студентами з урахуванням їх етнічно-релігійних особливостей) є досить перспективними напрямками в педагогічному процесі. Так, використання в навчальному процесі на кафедрі системи єдиного навчального дня протягом 6 годин дає змогу не лише глибоко проаналізувати зі студентами теоретичні питання за темою заняття, але й впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами та широке залучення студентів-гуртківців у науковий, навчальний та тренінговий процес дозволяють забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок. Висновок. Навчання за системою єдиного навчального дня дає змогу враховувати етнокультурні та релігійні особливості іноземних студентів та впровадити елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8876/9169 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2018); 102-107 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2018); 102-107 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.4 | |
dc.subject | educational process | en-US |
dc.subject | simulation-training education | en-US |
dc.subject | virtual training and self-controlling programs | en-US |
dc.subject | навчальний процес | uk-UA |
dc.subject | симуляційно-тренінгове навчання | uk-UA |
dc.subject | віртуальні навчально-контролюючі програми | uk-UA |
dc.title | MAIN WAYS OF TRAINING OF FOREIGN STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF URGENCY AND EMERGENCY MEDICAL CARE | en-US |
dc.title | ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |