Show simple item record

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ ОСНОВОПОЛОЖНИХ ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЯ” НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ ТА МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ ПРОФ. Л. Я. КОВАЛЬЧУКА ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО

dc.creatorBedenyuk, A. D.
dc.creatorDobrorodniy, V. B.
dc.creatorBodnar, T. V.
dc.creatorBodnar, P. J.
dc.creatorShandruk, T. V.
dc.date2018-09-21
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:17Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:17Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8873
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.3.8873
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11770
dc.descriptionThe aim of the work – to share the experience of organizing the educational process at the L. Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery,  I. Horbachevsky Ternopil State Medical University  on the basis of a person-oriented approach.The main body. Personality-oriented approach in pedagogy is designed to provide the widest possible opportunities for the comprehensive development of the student’s personality. Based on the foregoing, modern higher education envisages a fundamental practical training and a comprehensive development of a holistic, socially adapted personality. Didactic principles of the organization of the educational process in our institution determine the internal university normative documents. Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery named after prof. L. Ya. Kovalchuk prepared working programs for the fourth, fifth and sixth courses of the medical university, which envisages the structuring of the subject into practical and theoretical parts, the distribution of hours for practical classes and self-development. Organization of study using the “One Day” method allows to allocate enough time for communication of the teacher with each student of the academic group, because 6 hours are allocated for conducting classes with one group. Practical work carried out “near the bed of the patient”, the possibility of communication with the patient, the opportunity to take part in all stages of hospitalization of the patient and in all stages of his treatment, as well as visiting the library, the computer class of the department during the hour of independent work of students, the seminar discussion and control of knowledge, provides the opportunity to fully consolidate the material to the student and assess his level of knowledge by the teacher.Conclusion. Didactic forms of teaching the discipline of Surgery at the L.Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery, I. Horbachevsky Ternopil State Medical University respond to the principle of a person – oriented approach in higher medical education and not only  ensure the formation of professional competencies provided by the current educational standards, but also contribute to the comprehensive development of the personality of the future doctor.en-US
dc.descriptionМета роботи – поділитися досвідом організації навчального процесу на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на засадах особистісно-орієнтованого підходу.Основна частина. Особистісно-орієнтований підхід у педагогіці покликаний забезпечити максимально широкі можливості для всебічного розвитку особистості студента. Виходячи із вищенаведеного, сучасна вища освіта передбачає фундаментальну практично-професійну підготовку та всебічний розвиток цілісної, соціально адаптованої особистості.Дидактичні засади організації навчального процесу в нашому закладі визначають внутрішні університетські нормативні документи. Кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука складено робочі програми на четвертий, п’ятий та шостий курси медичного університету, якими передбачено структурування предмета на практичну та теоретичну частини, розподіл годин на практичні заняття та самоопрацювання. Організація навчання за методикою “Єдиного дня” дозволяє приділити достатньо часу спілкуванню викладача з кожним студентом академічної групи, адже 6 годин виділені на проведення заняття з однією групою. Практична робота, проведена “біля ліжка хворого”, можливість с пілкування з пацієнтом, можливість брати участь у всіх етапах госпіталізації хворого та у всіх етапах його лікування, а також відвідування бібліотеки, комп’ютерного класу кафедри під час години самостійної роботи студентів, семінарське обговорення та контроль знань дають можливість повноцінно закріпити матеріал студенту й оцінити рівень його знань викладачем.Висновок. Дидактичні форми організації викладання дисципліни “Хірургія”  кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського відповідають принципу особистісно-орієнтованого підходу у вищій медичній освіті та не тільки забезпечують формування професійних компетенцій, передбачених чинними галузевими стандартами, але й сприяють всебічному розвитку особистості майбутнього лікаря.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8873/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.3
dc.subjectperson-oriented educationen-US
dc.subjectcompetent approachen-US
dc.subjectforms of organization of educational activities.en-US
dc.subjectособистісно-орієнтована освітаuk-UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk-UA
dc.subjectформи організації навчальної діяльності.uk-UA
dc.titlePERSONALLY-ORIENTED APPROACH AS ONE OF THE FUNDAMENTAL DIDACTIC PRINCIPLES OF STUDY OF THE DISCIPLINE OF SURGERY AT THE L. YA. KOVALCHUK DEPARTMENT OF SURGERY NO. 1 WITH UROLOGY AND MINIMALLY INVASIVE SURGERY, I. HORBACHEVSKY TERNOPIL STATE MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ ОСНОВОПОЛОЖНИХ ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЯ” НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ ТА МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ ПРОФ. Л. Я. КОВАЛЬЧУКА ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГОuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record