Показати скорочений опис матеріалу

ЗМІНА ФОРМАТУ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

dc.creatorIaremenko, O. B.
dc.creatorFedkov, D. L.
dc.creatorDobrianskyi, D. V.
dc.creatorDudka, P. F.
dc.creatorIlnytskyi, R. I.
dc.creatorTarchenko, I. P.
dc.creatorMeliksetyan, A. V.
dc.date2018-09-27
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:16Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:16Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8850
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.8850
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11764
dc.descriptionThe aim of the work – to learn the use of students’ needs for updating the format of conducting lecture classes and possible ways of their implementation. The main body. Challenges of modern time require training of new doctors as competent, mobile, and able to perfection and quick orientation in the scientific world and medicine. Change in generations of university teachers has led to failure of effectiveness of outmoded teaching approaches. It’s needed the renovation of university curricula and the implementation of interactive, more flexible approaches to learning and teaching. We conducted an anonymous questionnaire of 2139 students of 3–6 courses of medical faculties of O. Bohomolets National Medical University, that we were gave an opportunity to assess the attitude of our students to lectures. In general, students highly appreciate the benefits of the lectures; most respondents believe that they receive and assimilate about 60 % of the educational materials from these lectures. Most of the students who took part in the survey expressed answer that oral lectures on clinical disciplines are needed, but are required significant changes in the format. The existing format of our lectures is satisfied by only 14 % of the interviewed students. They consider that common disadvantages of the existing format of lectures are the repetitions of information from textbooks or/and manuals and the lack of specific clinical typical cases. Conclusions. Students consider the optimal format of lectures for clinical departments as follows: the total duration of the lecture should be 45 minutes and include 2 blocks for 20 minutes with a 5 minute break between them. Firstblock should contain up-to-date information about clinical features, diagnostics and treatment of diseases, the second block – the analysis of clinical cases with examples of the formulation of diagnosis, the plan of additional examinations and methods of treatment.en-US
dc.descriptionМета роботи – продемонструвати потреби студентів щодо оновлення формату проведення лекційних занять і можливі шляхи її реалізації. Основна частина. Вимогою сьогодення є підготовка нових лікарів як компетентних, мобільних, здатних вдосконалюватися та швидко орієнтуватися у сучасному світі науки і медицини. Зміна поколінь привела до зниження ефективності застарілих навчальних підходів. Це диктує потребу в оновленні навчальних програм і впровадженні інтерактивних, більш гнучких підходів до навчання. Нами було проведено анонімне анкетування 2139 студентів 3–6 курсів медичних факультетів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, яке дало можливість оцінити ставлення сучасних студентів до лекцій. Загалом студенти досить високо оцінюють користь від лекційних занять, більшість опитаних вважає, що отримує з лекцій близько 60 % навчального матеріалу. Більшість студентів, які взяли участь в анкетуванні, висловила позицію, що усні лекції з клінічних дисциплін потрібні, але потребують істотної зміни формату. Існуючий формат лекцій задовольняє лише 14 % опитаних студентів. Основними недоліками існуючого формату лекцій студенти вважають повторення інформації з підручників/посібників і брак конкретних клінічних прикладів. Висновки. Оптимальним форматом лекцій для клінічних кафедр студенти вважають такий: загальна тривалість лекції має бути 45 хв і включати 2 блоки по 20 хв із 5-хвилинною перервою між ними. В одному блоці повинна міститися сучасна інформація щодо клінічної симптоматики, діагностики і лікування захворювань, в другому – розбір клінічних випадків з прикладами формулювання діагнозів, планом обстеження і лікування.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8850/9173
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 117-120en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 117-120uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectquestionnairesen-US
dc.subjectteaching methodsen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectnew format of the lecturesen-US
dc.subjecteducational technologyen-US
dc.subjectанкетуванняuk-UA
dc.subjectметоди викладанняuk-UA
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectлекціїuk-UA
dc.subjectтехнології навчанняuk-UA
dc.titleCHANGING THE FORMAT OF LECTURE CLASSES FOR NEW GENERATION MEDICAL STUDENTSen-US
dc.titleЗМІНА ФОРМАТУ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу