Показати скорочений опис матеріалу
ROUND TABLE AS ONE OF THE METHODS OF A FUTURE DOCTOR FORMING
КРУГЛИЙ СТІЛ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ
dc.creator | Safonova, O. V. | |
dc.creator | Urbanovych, A. M. | |
dc.date | 2018-09-17 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:15Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:15Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8836 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.4.8836 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11760 | |
dc.description | The aim of the work – to improve the effectiveness and quality of young doctors training, by using new methods of education. The main body. When forming a future doctor, as a competitive professional, it is important to use different dimensions, technics and forms of tuition. First of all, it is necessary to teach a student how to think clinically, analyse and apply acquired skills in clinical practice, broad student’s world view. One of possible ways of achieving all this is carrying round tables with different topics. During the preparations to round table students obtain habits of working with science literature and skills to use various educational and scientific resources. Preparation to public speech and speech itself requires usage of analytical thinking, skills to select the main thing, to construct the report logically, predict possible questions and be ready to provide scientifically proven answers. Conclusion. Therefore, using round table as a form of education, allows not only to form and extend clinical thought of future doctor more effective, but improves skills of working with scientifical medical literature, ability to communicate with patients and audience, competence to guide the educating work among the patients, to promote the direct care. | en-US |
dc.description | Мета роботи – підвищити ефективність та якість підготовки майбутніх лікарів, використовуючи нові методи навчання. Основна частина. Формуючи майбутнього лікаря як конкурентоспроможного спеціаліста, слід використовувати різні напрямки, методи та форми навчання. В першу чергу, необхідно навчити студента мислити клінічно, аналізувати та використовувати набуті знання в клінічній роботі, розширити його світогляд. Одним із засобів цього досягнути є проведення круглих столів за різною тематикою. Під час підготовки до проведення цього заходу в студентів формуються навички та звички роботи з науковою літературою, вміння користуватися різними освітніми та науковими ресурсами. Підготовка до публічного виступу і сам виступ вимагають використання аналітичного мислення, вміння вибрати найголовніше, логічно побудувати доповідь, передбачити можливі запитання та бути готовим дати науково обґрунтовані відповіді на них. Висновок. Використання такої форми навчання, як круглий стіл, дозволяє не тільки більш ефективно формувати та поглиблювати клінічне мислення майбутнього лікаря, удосконалювати навички та вміння працювати з науковою медичною літературою, спілкуватися з пацієнтами, працювати з аудиторією, але й проводити просвітницьку діяльність серед пацієнтів, сприяючи покращенню лікувального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8836/9185 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2018); 169-171 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2018); 169-171 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.4 | |
dc.subject | round table | en-US |
dc.subject | public speech | en-US |
dc.subject | forms and methods of education | en-US |
dc.subject | круглий стіл | uk-UA |
dc.subject | публічний виступ | uk-UA |
dc.subject | форми і методи навчання | uk-UA |
dc.title | ROUND TABLE AS ONE OF THE METHODS OF A FUTURE DOCTOR FORMING | en-US |
dc.title | КРУГЛИЙ СТІЛ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |