Показати скорочений опис матеріалу
FEATURES OF THE METHODOLOGY OF TEACHING THE SUBJECT “HUMAN ANATOMY” TO ENGLISH SPEAKING STUDENTS
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ” СТУДЕНТАМ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
dc.creator | Pokanevych, O. V. | |
dc.creator | Ivnev, B. B. | |
dc.creator | Sereda, P. I. | |
dc.creator | Talko, V. I. | |
dc.creator | Overchenko, I. A. | |
dc.creator | Kerechanyn, I. V. | |
dc.creator | Kovalchuk, N. V. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:15Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:15Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8834 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.2.8834 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11758 | |
dc.description | The aim of the work – the development of methods for improvement of the English speaking students’ educational activities.The main body. Discipline “Human anatomy” belongs to the first year subjects studied by foreign students. The success of the training activities depends on the level of adaptation of foreign students to their new educational environment. The peculiarity of teaching basic medical subjects “Human anatomy” is necessary to optimize the process of teaching, by developing standards of controling forms and providing consultation for the students, such as, the transformation from extensive information to intensive fundamental training. This transformation demands fundamental changes to the educational process, restructuring the relationship between the teachers and the students. It is necessary to use the test tasks, development and improvement practical skills through demonstrations of organs and their structure on moulage.Conclusion. Thus, student’s educational process at the stage of studying of basic “Human anatomy” has to be focused on implementation of new methods and innovative technologies in the educational process, which creates the conditions for formation of professional competence of future doctors. | en-US |
dc.description | Мета роботи – розроблення методів покращення результату навчальної діяльності студентів англомовної форми навчання.Основна частина. Вивчення дисципліни “Анатомія людини” збігається з першим роком перебування студента-іноземця в Україні. Успіх навчальної діяльності залежить від рівня адаптації іноземного студента до нового освітнього середовища. У соціально-психологічному аспекті адаптації слід зауважити такі фактори, як релігія та гендерна політика рідної студенту країни. У значної частини студентів-першокурсників англомовної форми навчання виникають проблеми з адаптацією, що пов’язано з особистими якостями самих студентів, відсутністю навичок до самостійної навчальної діяльності, несформованістю професійного самовизначення, комунікабельності та компромісності в спілкуванні із викладачем й одногрупниками. Особливістю методики викладання базової медичної дисципліни “Анатомія людини” є необхідність оптимізації процесу викладання шляхом розробки стандартизованих контрольних форм роботи та консультування студента, тобто перехід від екстенсивно-інформаційного до інтенсивно-фундаментального навчання, яке вимагає принципової зміни навчальних технологій, перебудови взаємовідносин викладача і студента. Обов’язковим є використання тестових завдань, розв’язування ситуаційних завдань, розвиток практичних навичок шляхом демонстрації органів та їх структури на муляжах.Висновок. Навчально-виховний процес студента на етапі вивчення базової медичної дисципліни “Анатомія людини” має бути орієнтований на впровадження нових методик та інноваційних технологій, що створює умови для формування професійної компетентності майбутнього лікаря. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8834/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 2 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.2 | |
dc.subject | adaptation | en-US |
dc.subject | extensive information training | en-US |
dc.subject | intensive fundamental training. | en-US |
dc.subject | адаптація | uk-UA |
dc.subject | екстенсивно-інформаційне навчання | uk-UA |
dc.subject | інтенсивно-фундаментальне навчання. | uk-UA |
dc.title | FEATURES OF THE METHODOLOGY OF TEACHING THE SUBJECT “HUMAN ANATOMY” TO ENGLISH SPEAKING STUDENTS | en-US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “АНАТОМІЯ ЛЮДИНИ” СТУДЕНТАМ АНГЛОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |