Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ

dc.creatorMakieieva, N. I.
dc.creatorIarova, K. K.
dc.creatorAlekseeva, N. P.
dc.creatorGolovachova, V. O.
dc.creatorPiddubna, I. M.
dc.date2018-09-21
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:14Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:14Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8828
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.3.8828
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11752
dc.descriptionThe aim of the work – an analysis of the current state and experience of teaching Pediatrics to English-speaking students 4th and 5th years of study at the Department of Pediatrics No. 2 of the Kharkiv National Medical University.The main body. Teaching Pediatrics to English-speaking students requires a high level of professional training, pedagogical skills and fluency in English.  In order to improve the quality of foreign students’ training, permanent search and introduction of modern innovative technologies, regular updating of guidance papers, production of manuals and textbooks taking into account international standards for the delivering of medical care for children are required.Conclusion. Reducing the number of students in groups and cohorts, advancing the material and technical resources (computerization, development of phantom classes, etc.) will improve the quality of training and mastery of practical skills.en-US
dc.descriptionМета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету.Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям.Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8828/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.3
dc.subjectteachingen-US
dc.subjectpediatricsen-US
dc.subjectEnglish-speaking students.en-US
dc.subjectвикладанняuk-UA
dc.subjectпедіатріяuk-UA
dc.subjectангломовні студенти.uk-UA
dc.titleCURRENT STATE, PROBLEMS AND PERSPECTIVES FOR PEDIATRICS TEACHING TO ENGLISH-SPEAKING STUDENTSen-US
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу