Показати скорочений опис матеріалу
THE EFFICIENCY OF THE “BUSINESS GAME” METHOD IN CLASSES IN THE PHARMACEUTICAL TECHNOLOGY OF MEDICINES
ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
dc.creator | Zeleniuk, V. H. | |
dc.creator | Horoshko, O. M. | |
dc.creator | Tkachuk, O. Iu. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:14Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:14Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8827 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8827 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11751 | |
dc.description | The aim of the work – to evaluate the effectiveness of the educational process’ improvement using the interactive method of training – a business game.The main body. The article describes the experience of using the educational-cognitive efforts’ activation method – the business game – in practical classes in the pharmaceutical technology of medicines for the pharmaceutical students. The results of the analysis of the students’ knowledge level at the beginning and at the end of the study has shown the advantages and disadvantages of implementation the business game method in the educational and pedagogical process.Conclusion. The use of the business game increases the absorption of practical skills and discipline’s theoretical material by the students with reduction in the effectiveness of the method in association with its permanent use. | en-US |
dc.description | Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри.Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес.Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8827/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.1 | |
dc.subject | business game | en-US |
dc.subject | pharmaceutical technology of medicines | en-US |
dc.subject | interactive teaching methods. | en-US |
dc.subject | ділова гра | uk-UA |
dc.subject | аптечна технологія лікарських засобів | uk-UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання. | uk-UA |
dc.title | THE EFFICIENCY OF THE “BUSINESS GAME” METHOD IN CLASSES IN THE PHARMACEUTICAL TECHNOLOGY OF MEDICINES | en-US |
dc.title | ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ “ДІЛОВА ГРА” НА ЗАНЯТТЯХ З АПТЕЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |