Show simple item record

РОЛЬ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ

dc.creatorKulbashna, Ya. A.
dc.creatorZakharova, V. O.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:13Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:13Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8826
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8826
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11750
dc.descriptionThe aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching.The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones.Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article. en-US
dc.description Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі.Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні.Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8826/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectvocabulary competenceen-US
dc.subjectshort-term memoryen-US
dc.subjectworking memoryen-US
dc.subjectlong-term memoryen-US
dc.subjectmnemonics.en-US
dc.subjectлексична компетентністьuk-UA
dc.subjectкороткочасна пам’ятьuk-UA
dc.subjectоперативна пам’ятьuk-UA
dc.subjectдовготривала пам’ятьuk-UA
dc.subjectмнемоніка.uk-UA
dc.titleTHE ROLE OF GAME TECHNOLOGY IN ADVANCING OF FUTURE DENTISTS’ PROFESSIONAL VOCABULARY COMPETENCE FORMATION PROCESSen-US
dc.titleРОЛЬ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record