COMPETENCE APPROACH IN THE TRAINING OF PEDIATRIC DENTISTS
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДИТЯЧИХ
dc.creator | Gevkaliuk, N. O. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:13Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:13Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8823 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8823 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11747 | |
dc.description | The aim of the work – to promote the formation of communicative skills and abilities of students in practical lessons in pediatric dentistry, readiness for tactful psychological correction of patients of childhood for successful medical and diagnostic dental manipulations.The main body. In I. Horbachevsky Ternopil State Medical University at the Department of Pediatric Dentistry we’re constantly improving the technology of the educational process, introducing modern pedagogical technologies, in particular, training, coaching, case technology, other interactive techniques that motivate students for future practical activities, allow preparing specialists capable of practical health care the most effective use of theoretical knowledge. Training technology, in particular coaching, promotes the formation of professional, communicative skills and abilities, skills of self-knowledge, communication and interaction of people in the group, allows the individual, using the right methods and techniques to achieve the goals, the highest performance. In accordance with the theme of the practical lesson in pediatric dentistry, the teacher builds a plot-role situation, where each student has a role: a small patient, his relatives, a dentist-therapist, a dentist-surgeon, an orthodontist, a radiologist, a head of a department, a nurse, a registrar, etc. The dentist must nd psychological contact with the child and his parents. The art of conversation, based on the understanding, trust, sympathy and psychological impact of a dentist on a child, is the key to establishing collaboration with a small patient and a guarantee of successful treatment.Conclusion. The ability to establish psychological contact with the child, the ability to correctly and adequately assess the clinical situation, effectively carry out diagnostic and therapeutic dental manipulations, increases the professional level of future specialist training, improves the professional skills of senior students, makes it possible to provide quali ed medical assistance. | en-US |
dc.description | Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій.Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування.Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8823/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.1 | |
dc.subject | competence | en-US |
dc.subject | learning process | en-US |
dc.subject | children’s dentist | en-US |
dc.subject | training technology | en-US |
dc.subject | situational role-play. | en-US |
dc.subject | компетентності | uk-UA |
dc.subject | навчальний процес | uk-UA |
dc.subject | стоматолог дитячий | uk-UA |
dc.subject | тренінгова технологія | uk-UA |
dc.subject | ситуаційно-рольові ігри. | uk-UA |
dc.title | COMPETENCE APPROACH IN THE TRAINING OF PEDIATRIC DENTISTS | en-US |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДИТЯЧИХ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |