Показати скорочений опис матеріалу

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДИТЯЧИХ

dc.creatorGevkaliuk, N. O.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:13Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:13Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8823
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8823
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11747
dc.descriptionThe aim of the work – to promote the formation of communicative skills and abilities of students in practical lessons in pediatric dentistry, readiness for tactful psychological correction of patients of childhood for successful medical and diagnostic dental manipulations.The main body. In I. Horbachevsky Ternopil State Medical University at the Department of Pediatric Dentistry we’re constantly improving the technology of the educational process, introducing modern pedagogical technologies, in particular, training, coaching, case technology, other interactive techniques that motivate students for future practical activities, allow preparing specialists capable of practical health care the most effective use of theoretical knowledge. Training technology, in particular coaching, promotes the formation of professional, communicative skills and abilities, skills of self-knowledge, communication and interaction of people in the group, allows the individual, using the right methods and techniques to achieve the goals, the highest performance. In accordance with the theme of the practical lesson in pediatric dentistry, the teacher builds a plot-role situation, where each student has a role: a small patient, his relatives, a dentist-therapist, a dentist-surgeon, an orthodontist, a radiologist, a head of a department, a nurse, a registrar, etc. The dentist must  nd psychological contact with the child and his parents. The art of conversation, based on the understanding, trust, sympathy and psychological impact of a dentist on a child, is the key to establishing collaboration with a small patient and a guarantee of successful treatment.Conclusion. The ability to establish psychological contact with the child, the ability to correctly and adequately assess the clinical situation, effectively carry out diagnostic and therapeutic dental manipulations, increases the professional level of future specialist training, improves the professional skills of senior students, makes it possible to provide quali ed medical assistance.en-US
dc.descriptionМета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій.Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування.Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8823/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectcompetenceen-US
dc.subjectlearning processen-US
dc.subjectchildren’s dentisten-US
dc.subjecttraining technologyen-US
dc.subjectsituational role-play.en-US
dc.subjectкомпетентностіuk-UA
dc.subjectнавчальний процесuk-UA
dc.subjectстоматолог дитячийuk-UA
dc.subjectтренінгова технологіяuk-UA
dc.subjectситуаційно-рольові ігри.uk-UA
dc.titleCOMPETENCE APPROACH IN THE TRAINING OF PEDIATRIC DENTISTSen-US
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ ДИТЯЧИХuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу