Show simple item record

ОСОБЛИВОСТІ АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПАТОМОРФОЛОГІЇ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

dc.creatorShulyatnikova, T. V.
dc.date2018-09-21
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:12Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:12Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8784
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.3.8784
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11742
dc.descriptionThe aim of the work – to cover the experience and effectiveness of conducting practical classes on Pathomorphology in the 2nd and 3rd course stomatological profile students in Zaporizhzhia State Medical University in 2015–2018 academic years.The main body. According to current academic performance and test exam on Pathomorphology result analysis, an estimation of efficiency of in-class and out-of-class students’ work with educational protocols, adapted to discipline curriculum is given.Conclusion. Using of student protocols during in-class and out-of-class work is appropriate for the implementation of a comprehensive, most optimal algorithm for teaching Pathomorphology, and is positively endorsed by students during questionnaires, increases the level of students’ preparation for state exam Krok-1.en-US
dc.descriptionМета роботи – висвітлення досвіду та ефективності проведення практичних занять з патоморфології у студентів 2 та 3 курсів стоматологічного профілю навчання у Запорізькому державному медичному університеті у 2015–2018 навчальних роках.Основна частина. На основі аналізу поточної успішності студентів, а також результатів складання тестового іспиту з патоморфології була наведена оцінка ефективності аудиторної та позааудиторної роботи студентів із навчальними практикумами, зміст яких відповідає навчальній програмі з дисципліни і враховує специфіку підготовчого рівня студентів стоматологічного профілю.Висновок. Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8784/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.3
dc.subjectpathomorphologyen-US
dc.subjectstomatological profileen-US
dc.subjecteducational protocols.en-US
dc.subjectпатоморфологіяuk-UA
dc.subjectстоматологічний профільuk-UA
dc.subjectнавчальні практикуми.uk-UA
dc.titleSOME FEATURES OF STOMATOLOGICAL PROFILE STUDENTS IN-CLASS AND OUT-OF-CLASS WORK DURING STUDY OF PATHOMORPHOLOGY IN ZAPORIZHZHIA STATE MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПАТОМОРФОЛОГІЇ В ЗАПОРІЗЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record