Показати скорочений опис матеріалу
EDUCATIONAL, METHODOLOGICAL AND ORGANIZATIONAL TEACHING PROCESS PROVIDING FOR ENGLISH-SPEAKING STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF MICROBIOLOGY, VIRUSOLOGY AND IMMUNOLOGY OF UKRAINIAN MEDICAL STOMATOLOGICAL ACADEMY
ВПРОВАДЖЕННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ТЕМИ “КОМИ ПРИ ЦУКРОВОМУ ДІАБЕТІ” ЛІКАРЯМ-ІНТЕРНАМ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “АНЕСТЕЗІОЛОГІЯ”
dc.creator | Sichkoris, O. Ye. | |
dc.creator | Ivaniushko, O. V. | |
dc.creator | Pavlenko, I. A. | |
dc.date | 2018-09-21 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:26:11Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:26:11Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8767 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.3.8767 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11740 | |
dc.description | The aim of the work – to analyze the status of methodical provision of the educational process with English-speaking students at the Department of Microbiology, Virology and Immunology of UMSA to determine in the future the following appropriate actions in this direction of the teaching staff of the department.The main body. In order to further improving the level of knowledge on the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology systematic work is being done on the creation, refinement and modernization of methodological developments for students with English language teaching. The methodological developments of the department are aimed at facilitating students in obtaining information on the subject, successfully mastering practical skills and preparing for the independent testing of Krok-1. Also test bases for current student knowledge control are developed.Conclusion. Educational and methodological support of the educational process for English-speaking students at the Department of Microbiology, Virology and Immunology is being developed and improved in the areas of information support, organization of the process of mastering practical skills and controlling knowledge of students. | en-US |
dc.description | Мета роботи – визначити ефективність впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті”, його дієвість щодо засвоєння конкретних питань.Основна частина. Розглядається ситуація виникнення коми у пацієнта з цукровим діабетом, казус, який стався при різних життєвих обставинах. Виокремлюється низка практичних завдань, що витікають із логіки невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії коми при цукровому діабеті. Інтернам необхідно проаналізувати ситуацію, розібратися у суті проблеми та запропонувати можливі варіанти рішень – визначити вид коми та вибрати протокол надання допомоги.Висновки. Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знаннями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8767/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.3 | |
dc.subject | microbiology | en-US |
dc.subject | virology and immunology | en-US |
dc.subject | methodical support | en-US |
dc.subject | English-speaking students. | en-US |
dc.subject | медична освіта | uk-UA |
dc.subject | кейс-метод | uk-UA |
dc.subject | цукровий діабет | uk-UA |
dc.subject | кома. | uk-UA |
dc.title | EDUCATIONAL, METHODOLOGICAL AND ORGANIZATIONAL TEACHING PROCESS PROVIDING FOR ENGLISH-SPEAKING STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF MICROBIOLOGY, VIRUSOLOGY AND IMMUNOLOGY OF UKRAINIAN MEDICAL STOMATOLOGICAL ACADEMY | en-US |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ТЕМИ “КОМИ ПРИ ЦУКРОВОМУ ДІАБЕТІ” ЛІКАРЯМ-ІНТЕРНАМ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “АНЕСТЕЗІОЛОГІЯ” | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |