Show simple item record

ПРО ЗАСОБИ СДО MOODLE ДЛЯ ПІДГОТОВКИ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ КУРСІВ ХІМІЧНОГО ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

dc.creatorSemenets, A. V.
dc.creatorVakulenko, D. V.
dc.creatorMartsenyuk, V. P.
dc.creatorKravets, N. O.
dc.creatorSverstyuk, A. S.
dc.creatorKlymuk, N. Ja.
dc.creatorKuchvara, A. M.
dc.creatorKutakova, O. V.
dc.date2018-04-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:08Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:08Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8716
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.3.8716
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11733
dc.descriptionThe aim of the work – to present an authors’ experience of the LMS Moodle configuration for educational materials preparation for chemical and pharmaceutical courses through usage of MathType plugins by WIRIS. The main body. The role of the information technologies in the education process of the medical universities is reviewed. An open-source software application as an important part of the modern approach to the medical education is signed. The experience of the Moodle learning management system implementation, adoption and support in the Ternopil State Medical University named after I. Ya. Horbachevsky is presented. Specific requirements of the open source LMS Moodle software usage for teaching of chemical and pharmaceutical courses are discussed. The configuration of Bitnami-based LMS Moodle test instance is presented. The approaches for educational materials preparation for chemical and pharmaceutical courses by usage of different LMS Moodle extensions and plugins are compared. Difficulties of the TeX typesetting language usage by medical and pharmaceutical faculties are denoted. The manual for the procedure of the LMS Moodle adoption and configuration process for the usage of MathType plugins by WIRIS is given. The results of improvement of the process of educational materials preparation for chemical and pharmaceutical courses through usage of MathType plugins by WIRIS are offered. An example of development of the educational document with numbers of chemical formulas is shown. Conclusions. Benefits of LMS Moodle MathType plugins by WIRIS educational materials preparation for chemical and pharmaceutical courses are presented. Prospective usage of the TeX language for development of professional documentation with large numbers of chemical formulas is recommended.en-US
dc.descriptionМета роботи – представити досвід авторів щодо налагодження СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів з курсів хімічного та фармацевтичного спрямування з використанням додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTO СДО Moodle. Основна частина. Підкреслено важливість інформатизації медичної освіти. Показано актуальність застосування вільно-розповсюджуваного програмного забезпечення з відкритим кодом при інформатизації навчального процесу медичного ВНЗ. Показано досвід використання СДО Moodle в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”. Для проведення дослідження розгорнуто тестове середовище у вигляді віртуальної машини в мережному кластері ТДМУ, на якому було встановлено адаптовану А. В. Семенцем згідно з вимогами ТДМУ версію СДО Moodle, під керуванням серверної версії ОС Ubuntu. Проаналізовано можливості адаптації СДО Moodle до особливостей навчального процесу при викладанні окремих дисциплін та курсів, зокрема як хімічного та фармацевтичного, так і математичного спрямування. Встановлено окремі складнощі при застосуванні мови TEX для підготовки навчальних матеріалів СДО Moodle. Запропоновано використання набору додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTО для підготовки навчальних матеріалів, що містять хімічні формули та схеми реакцій. Показано процес налагодження СДО Moodle для використання набору плагінів WIRIS для текстового редактора ATTO. Представлено результати удосконалення процесу розробки навчальних матеріалів з курсів хімічного та фармацевтичного спрямування з застосуванням вказаних плагінів. Наведено приклад розробки освітнього контенту, що містить хімічні формули, із застосуванням можливостей плагінів WIRIS у текстовому редакторі ATTO СДО Moodle. Показано спосіб створення двомірних представлень хімічних структур та проекцій Фішера засобами вказаного візуального редактора. Висновки. Представлено переваги використання додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTO СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів з хімічних та фармацевтичних дисциплін, що містять велику кількість хімічних формул та схем реакцій. Аргументовано перспективність застосування мови TEX для підготовки професійної документації з великою кількістю хімічних формул.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8716/9187
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 172-177en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 172-177uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjectinformation systemsen-US
dc.subjecteducational materialsen-US
dc.subjectchemical formulas editingen-US
dc.subjectMoodleen-US
dc.subjectWIRISen-US
dc.subjectATTOen-US
dc.subjectTEXen-US
dc.subjectLMSen-US
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectінформаційні системиuk-UA
dc.subjectнавчальні матеріалиuk-UA
dc.subjectредагування хімічних формулuk-UA
dc.subjectMoodleuk-UA
dc.subjectWIRISuk-UA
dc.subjectATTOuk-UA
dc.subjectTEXuk-UA
dc.subjectLMSuk-UA
dc.titleLMS MOODLE CAPABILITIES FOR PREPARATION OF EDUCATIONAL MATERIALS FOR CHEMICAL AND PHARMACEUTICAL COURSESen-US
dc.titleПРО ЗАСОБИ СДО MOODLE ДЛЯ ПІДГОТОВКИ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ КУРСІВ ХІМІЧНОГО ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record