Показати скорочений опис матеріалу

ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ

dc.creatorBobruk, S. V.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:29Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:29Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8679
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8679
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11730
dc.descriptionThe aim of the work – to analyse the factors of negative influence, that arise up during an educational process for medical students and to facilitate a study and consolidation.The main body. The conditions of training of medical students of Vinnytsia National Medical University by M. I. Pyrohov were analyzed. During the course of the work, it was found that one of the main difficulties faced by future physicians is the need to absorb a large amount of educational material in a short period of time and lack of rest. Creating rooms for recreation between classes or after them and the presentation of material in the form of role-playing games will provide a better study and mastering of not only theoretical and practical material and improve the psycho-emotional state of medical students. Perspective is also the work with students of a specialist in the field of psychology, which, in turn, will be able to identify and provide assistance to students in the psychological and emotional disorder risk group in a timely manner.Conclusions. Improving the performance of medical students’ training can be achieved by introducing into practice the teaching of material in the form of role-playing games. This will enable the teacher to evaluate and consolidate the knowledge of the entire group of students at once, among which healthy competition will serve as a motivation for better learning. To solve a number of problems that arise from the violation of psycho-emotional health can be created conditions for obtaining qualified assistance from a psychologist, which will facilitate the easier flow of adaptation to the load.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати фактори негативного впливу, які виникають під час навчального процесу у студентів-медиків, та полегшити вивчення і закріплення матеріалу.Основна частина. Проаналізовано умови навчання студентів-медиків Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. В ході роботи було встановлено, що одними з основних труднощів, із якими зіштовхуються майбутні лікарі, – це необхідність засвоєння великого об’єму навчального матеріалу за короткий період часу та відсутність відпочинку. Створення кімнат для відпочинку між заняттями чи після них та викладення матеріалу у вигляді рольових ігор забезпечать краще вивчення і засвоєння не тільки теоретичного, а й практичного матеріалу та покращать психоемоційний стан студентів-медиків. Перспективною є також робота зі студентами спеціаліста в галузі психології, який, у свою чергу, зможе вчасно виявити та надати допомогу студентам, які входять у групу ризику щодо психоемоційних розладів.Висновки. Підвищення продуктивності навчання студентів-медиків можна досягти шляхом впровадження в практику викладання матеріалу у вигляді рольових ігор. Це дасть можливість викладачу оцінити та закріпити знання одразу усієї групи студентів, серед яких здорова конкуренція слугуватиме мотивацією до кращого навчання. Вирішити ряд проблем, які виникають з боку порушення психоемоційного здоровʼя, можна створенням умов для отримання кваліфікованої допомоги психолога, що сприятиме легшому перебігу адаптації до навантаження.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8679/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8679/8876
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectpsycho-emotional disturbancesen-US
dc.subjectmedical studentsen-US
dc.subjectmotivation.en-US
dc.subjectпсихоемоційні порушенняuk-UA
dc.subjectстуденти-медикиuk-UA
dc.subjectмотивація.uk-UA
dc.titleWAYS OF IMPROVING EDUCATION WITH THE AIM OF PREVENTION OF PSYCHO-EMOTIONAL VIOLATIONS IN MEDICAL STUDENTS OF HIGHER MEDICAL INSTITUTIONSen-US
dc.titleШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу