IMPLEMENTATION OF ONLINE COURSE AS AN ELEMENT OF DISTANCE LEARNING IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF THE DEPARTMENT OF MICROBIOLOGY, VIROLOGY AND IMMUNOLOGY
ВПРОВАДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСУ ЯК ЕЛЕМЕНТУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КАФЕДРИ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ
dc.creator | Topol, I. O. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:22:27Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:22:27Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8520 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8520 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11725 | |
dc.description | The aim of the work – to reveal the features of implementing online course as an element of distance learning in the educational process at the Department of Microbiology, Virology and Immunology of Zaporizhzhia State Medical University.The main body. The article discusses the need to use distance learning as a new innovative technology for organizing the educational process in teaching discipline at the Department of Microbiology and Virology. The main goal is to introduce intensification of training, that is, the transfer of a large volume of educational information with a reduced number of hours. However, the introduction of a distance form of instruction in the educational process of the department is a complex of multifaceted question, which presupposes the existence of appropriate educational, methodical, didactic and logistical support.Conclusions. The transition to modern distance learning technologies, the creation of conditions for their implementation, the sensible combination of new information technologies of education with traditional ones, the formation of information competence of students is a complex pedagogical task that requires the solution of a whole complex of psychological, pedagogical, teaching, methodological and organizational tasks. The main tasks are the development of scientific and methodological support of the educational process, the information literacy of teachers and students, the dissemination of the use of modern information technologies for teaching in the subject of teaching in a medical university. | en-US |
dc.description | Мета роботи – розкрити особливості впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології Запорізького державного медичного університету.Основна частина. У статті висвітлено питання необхідності використання дистанційного навчання як нової інноваційної технології організації освітнього процесу у викладанні дисципліни на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології з метою інтенсифікації навчання, тобто передачі великого обсягу навчальної інформації при зниженій кількості аудиторних годин. Проте впровадження дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри є складним багатоаспектним питанням, яке передбачає наявність відповідного навчально-методичного, дидактичного та матеріально-технічного забезпечення. Висновок. Перехід до сучасних дистанційних технологій навчання, створення умов для їх впровадження, розумне поєднання нових інформаційних технологій навчання з традиційними, формування інформаційної компетентності студентів – складне педагогічне завдання, що потребує розв’язання цілого комплексу психолого-педагогічних, навчально-методичних та організаційних завдань, основними з яких є розробка науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інформаційна грамотність викладачів і студентів (уміння орієнтуватись в інформаційному просторі для отримання й оперування інформацією), поширення використання сучасних інформаційних технологій навчання під час викладання предмета у медичному виші. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.format | application/msword | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8520/pdf | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8520/8867 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.1 | |
dc.subject | distance education | en-US |
dc.subject | online course | en-US |
dc.subject | microbiology. | en-US |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk-UA |
dc.subject | онлайн-курс | uk-UA |
dc.subject | мікробіологія. | uk-UA |
dc.title | IMPLEMENTATION OF ONLINE COURSE AS AN ELEMENT OF DISTANCE LEARNING IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF THE DEPARTMENT OF MICROBIOLOGY, VIROLOGY AND IMMUNOLOGY | en-US |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСУ ЯК ЕЛЕМЕНТУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КАФЕДРИ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |