Show simple item record

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОКРАЩЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ З ОРТОПЕДИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ДО ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО ТА ТЕСТОВОГО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТІВ

dc.creatorMasheiko, I. V.
dc.creatorGerasimchuk, P. G.
dc.creatorMatveenko, R. Yu.
dc.creatorMamedov, R. V.
dc.creatorKrivchuk, O. A.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:27Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:27Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8469
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11724
dc.descriptionThe aim of the work – to search for ways to improve quality of knowledge 5th year students specialty “Dentistry”, improvement results of license test exam “KROK-2” and practical-oriented graduation exam. The research is based on the study of scienti c publications dedicated to optimizing educational process and own experience of using individualized approach for 5th year students specialty “Dentistry” to preparation for license test exam “KROK-2” and practical-oriented graduation exam.The main body. The article adduces the expediency and possibility of using methodology for practical training with 5th year students specialty “Dentistry” with practical skills training on phantoms. We proposed individualized approach to preparation for license test exam “KROK-2” and practical-oriented graduation exam. We make input test control at the  rst lesson to identify topics, which require additional study. The advantages of memorizing theoretical material during practical work by students  were analyzed.Conclusions. Input test control for students at the  rst lesson allows us to draw up plan for their study. The gradual repetition of previous topics make prerequisites for studying intricate topics of orthopedic treatment and patients rehabilitation. It is necessary to devote enough time to self-study of students on phantoms. Practical skills training during work on phantoms helps to prepare for the graduation exam and internship in future.en-US
dc.descriptionМета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту.Основна частина. У статті розглянуто доцільність та можливість впровадження методики проведення практичного заняття зі студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія” з відпрацюванням практичних навичок на фантомах та муляжах. Запропоновано індивідуалізований підхід до підготовки студентів для складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного екзамену, що реалізується через проведення вхідного тестового контролю з метою визначення тем, що потребують додаткового вивчення студентами. Проаналізовано переваги закріплення вивченого теоретичного матеріалу запропонованою методикою.Висновки. Проведення на перших заняттях циклу вхідного тестового контролю знань, за результатами якого складається навчальний план студентів, робить можливим індивідуалізувати навчальний процес та покращити підготовку студентів. Поетапне повторення вивченого на попередніх курсах матеріалу створює базу для вивчення складних тем з ортопедичного лікування та реабілітації пацієнтів. Наглядне і теоретичне поєднання фантомів із роз’ясненням дозволяє покращити рівень підготовки з ортопедичної стоматології, дає можливість студентам краще підготуватися до державних іспитів. Необхідно приділяти достатньо часу на самостійне відпрацювання практичних навичок студентами на фантомах, що закріплює попередньо отримані теоретичні знання та сприяє швидшій адаптації до клінічного прийому хворих.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.formatimage/jpeg
dc.formatimage/jpeg
dc.formatimage/jpeg
dc.formatimage/jpeg
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/pdf
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8861
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8862
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8863
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8864
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectorthopedic dentistryen-US
dc.subjectKROK-2en-US
dc.subjectgraduation exam.en-US
dc.subjectортопедична стоматологіяuk-UA
dc.subjectКРОК-2uk-UA
dc.subjectвипускний іспит.uk-UA
dc.titleMETHODOLOGICAL ASPECTS OF IMPROVING STUDENTS PREPARATION OF ORTHOPEDIC DENTISTRY FOR GRADUATION PRACTICAL-ORIENTED AND TEST LICENSED EXAMSen-US
dc.titleМЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОКРАЩЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ З ОРТОПЕДИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ДО ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО ТА ТЕСТОВОГО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record