METHODOLOGICAL ASPECTS OF IMPROVING STUDENTS PREPARATION OF ORTHOPEDIC DENTISTRY FOR GRADUATION PRACTICAL-ORIENTED AND TEST LICENSED EXAMS
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОКРАЩЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ З ОРТОПЕДИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ДО ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО ТА ТЕСТОВОГО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТІВ
dc.creator | Masheiko, I. V. | |
dc.creator | Gerasimchuk, P. G. | |
dc.creator | Matveenko, R. Yu. | |
dc.creator | Mamedov, R. V. | |
dc.creator | Krivchuk, O. A. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:22:27Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:22:27Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8469 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11724 | |
dc.description | The aim of the work – to search for ways to improve quality of knowledge 5th year students specialty “Dentistry”, improvement results of license test exam “KROK-2” and practical-oriented graduation exam. The research is based on the study of scienti c publications dedicated to optimizing educational process and own experience of using individualized approach for 5th year students specialty “Dentistry” to preparation for license test exam “KROK-2” and practical-oriented graduation exam.The main body. The article adduces the expediency and possibility of using methodology for practical training with 5th year students specialty “Dentistry” with practical skills training on phantoms. We proposed individualized approach to preparation for license test exam “KROK-2” and practical-oriented graduation exam. We make input test control at the rst lesson to identify topics, which require additional study. The advantages of memorizing theoretical material during practical work by students were analyzed.Conclusions. Input test control for students at the rst lesson allows us to draw up plan for their study. The gradual repetition of previous topics make prerequisites for studying intricate topics of orthopedic treatment and patients rehabilitation. It is necessary to devote enough time to self-study of students on phantoms. Practical skills training during work on phantoms helps to prepare for the graduation exam and internship in future. | en-US |
dc.description | Мета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту.Основна частина. У статті розглянуто доцільність та можливість впровадження методики проведення практичного заняття зі студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія” з відпрацюванням практичних навичок на фантомах та муляжах. Запропоновано індивідуалізований підхід до підготовки студентів для складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного екзамену, що реалізується через проведення вхідного тестового контролю з метою визначення тем, що потребують додаткового вивчення студентами. Проаналізовано переваги закріплення вивченого теоретичного матеріалу запропонованою методикою.Висновки. Проведення на перших заняттях циклу вхідного тестового контролю знань, за результатами якого складається навчальний план студентів, робить можливим індивідуалізувати навчальний процес та покращити підготовку студентів. Поетапне повторення вивченого на попередніх курсах матеріалу створює базу для вивчення складних тем з ортопедичного лікування та реабілітації пацієнтів. Наглядне і теоретичне поєднання фантомів із роз’ясненням дозволяє покращити рівень підготовки з ортопедичної стоматології, дає можливість студентам краще підготуватися до державних іспитів. Необхідно приділяти достатньо часу на самостійне відпрацювання практичних навичок студентами на фантомах, що закріплює попередньо отримані теоретичні знання та сприяє швидшій адаптації до клінічного прийому хворих. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/pdf | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8861 | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8862 | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8863 | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8469/8864 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.1 | |
dc.subject | orthopedic dentistry | en-US |
dc.subject | KROK-2 | en-US |
dc.subject | graduation exam. | en-US |
dc.subject | ортопедична стоматологія | uk-UA |
dc.subject | КРОК-2 | uk-UA |
dc.subject | випускний іспит. | uk-UA |
dc.title | METHODOLOGICAL ASPECTS OF IMPROVING STUDENTS PREPARATION OF ORTHOPEDIC DENTISTRY FOR GRADUATION PRACTICAL-ORIENTED AND TEST LICENSED EXAMS | en-US |
dc.title | МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОКРАЩЕННЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ З ОРТОПЕДИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ДО ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНОГО ТА ТЕСТОВОГО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |