Показати скорочений опис матеріалу
IMPLEMENTATION OF MAIN INTERACTIVE TEACHING METHODS IN TRAINING OF MEDICAL SPECIALIST
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА
dc.creator | Zhdan, V. M. | |
dc.creator | Kitura, Y. M. | |
dc.creator | Babanina, M. Yu. | |
dc.creator | Tkachenko, M. V. | |
dc.creator | Volchenko, H. V. | |
dc.creator | Shylkina, L. M. | |
dc.creator | Lebid, V. H. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:22:27Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:22:27Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8465 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8465 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11723 | |
dc.description | The aim of the work – the analysis of the pedagogical effectiveness of the introduction of interactive learning technologies in the training of an internship doctor in the specialty “General Practice - Family Medicine”.The main body. The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the training of a medical specialist: brainstorming, discussion, presentation, role play. The features of each of these methods and their advantages were given. The evaluation of the effectiveness of the used pedagogical technologies was carried out at the end of the discipline by testing and the licensed computer program “Elex” (150 questions of 2-3 levels of complexity on the corresponding specialty were offered) and by checking the acquisition of practical skills in accordance with standardized cards of practical skills and summing up the results, anonymous questionnaire.The effectiveness of using individual interactive teaching methods in the training of a medical specialist is shown.Conclusions. To achieve maximum mastering of the material, to make the classroom interesting and dynamic, it is necessary to use various interactive teaching methods, in particular: brainstorming, discussion, role play, presentation. For the effective use of one or another interactive method in the training of a specialist, it is important to be familiar with a variety of methods, to understand their features, to take into account the benefits and limitations, and to take into account the recommendations for their use, to apply interactive methods in accordance with the topic, goals and objectives of the occupation. | en-US |
dc.description | Мета роботи – аналіз педагогічної ефективності впровадження інтерактивних технологій навчання в підготовці лікаря-інтерна з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”.Основна частина. У статті наведені основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицини і терапії при підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, презентація, рольова гра. Показано особливості кожного із цих методів, їх переваги. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу “Внутрішні хвороби” шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням.Показана ефективність використання окремих інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста.Висновки. Щоб досягти максимального засвоєння матеріалу, зробити заняття цікавим і динамічним, необхідно використовувати різні інтерактивні методи навчання, зокрема: мозковий штурм, дискусію, рольову гру, презентацію. Для ефективного застосування того чи іншого інтерактивного методу в підготовці лікаря-спеціаліста важливо бути обізнаним із різноманітними методами, усвідомлювати їх особливості, зважати на переваги та обмеження, а також враховувати рекомендації щодо їх використання, застосовувати інтерактивні методи відповідно до теми, мети і завдання заняття. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8465/pdf | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8465/8860 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.1 | |
dc.subject | interactivity of training | en-US |
dc.subject | clinical thinking | en-US |
dc.subject | brainstorming | en-US |
dc.subject | presentation | en-US |
dc.subject | discussion. | en-US |
dc.subject | інтерактивність навчання | uk-UA |
dc.subject | клінічне мислення | uk-UA |
dc.subject | мозковий штурм | uk-UA |
dc.subject | презентація | uk-UA |
dc.subject | дискусія. | uk-UA |
dc.title | IMPLEMENTATION OF MAIN INTERACTIVE TEACHING METHODS IN TRAINING OF MEDICAL SPECIALIST | en-US |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |