Показати скорочений опис матеріалу

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР АВСТРІЇ

dc.creatorPalasyuk, H. B.
dc.creatorPalasyuk, B. M.
dc.creatorYarema, N. M.
dc.date2018-01-18
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:26Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:26Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8411
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.4.8411
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11720
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the use of cooperative training technology in the training of Austrian nurses.The main body. Cooperative training is widely used at different levels of Austrian education. The benefits of cooperative learning are to increase academic outcomes of students; development of the ability to think critically and not stereotypically perceive other people; positive psychological climate in the group; the aspiration of students for cooperation and constructive socialization; presence of empathy reaction, mutual support, sympathy and friendly relations in the team; positive attitude towards students, teachers and educational institutions; personal growth; a high level of self-esteem and mental health that manifests itself in emotional balance, awareness of personal identity, a manifestation of trust, an optimistic perception of the world and the environment. Teachers have developed five basic principles of cooperative learning that distinguish it from the traditional group forms of work in the class: positive interdependence; individual responsibility; close interpersonal interaction; successful communication; a group analysis of the results conducted to assess the success of the overall goal of learning activities and the productivity of co-operation.The importance of the use of cooperative educational training in the training of nurses is that, unlike traditional forms and methods of educational activity, co-operative learning helps to achieve not only cognitive, but also motivational and emotional goals, develops the ability to take responsibility for their own training, that is, the ability to independently organize the learning process. At the same time, an important role is played by the ability to self-reflection, that is, the ability to independently evaluate own results and achievements.Conclusion. The use of co-operative learning technologies can not only improve practical skills, but also develop the clinical thinking of future nursing professionals, adapt them to non-standard situations, and work out all the necessary stages of the future nurse’s activities.en-US
dc.descriptionМета роботи – аналіз використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці австрійських медичних сестер.Основна частина. Кооперативне навчання широко використовується на різних рівнях австрійської освіти. Перевагами кооперативного навчання є підвищення академічних результатів студентів; розвиток здатності критично мислити і нестереотипно сприймати інших людей; позитивний психологічний клімат у групі; прагнення студентів до співробітництва та конструктивної соціалізації; наявність емпатійної реакції, взаємопідтримки, симпатії та дружніх стосунків у колективі; позитивне ставлення студентів до навчання, викладачів та навчального закладу; особистісне зростання; високий рівень самоповаги та психічного здоров’я, яке виявляється в емоційній врівноваженості, усвідомленні особистісної індивідуальності, прояві довіри, оптимістичному сприйнятті світу й оточення. Педагоги розробили п’ять базових принципів кооперативного навчання, які відрізняють його від традиційних групових форм роботи на занятті: позитивної взаємозалежності; індивідуальної відповідальності; тісної міжособистісної взаємодії; здійснення успішної комунікації; груповий аналіз результатів, який проводиться з метою оцінки успішності досягнення спільної мети навчальної діяльності та продуктивності кооперації.Важливе значення застосування технології кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер полягає у тому, що, на відміну від традиційних форм і методів навчальної діяльності, кооперативне навчання допомагає досягнути не лише когнітивної, а також мотиваційної та емоційної мети, розвиває здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання, тобто вміння самостійно організувати навчальний процес. При цьому важливу роль відіграє здатність до саморефлексії, тобто вміння самостійно оцінювати власні результати та досягнення.Висновок. Використання технологій кооперативного навчання  дозволяє не тільки вдосконалити практичні навички, а й розвинути клінічне мислення майбутніх фахівців з медсестринства, адаптувати їх до нестандартних ситуацій, відпрацювати  всі необхідні етапи діяльності  майбутньої медсестри.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8411/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.4
dc.subjectprofessional trainingen-US
dc.subjectnurseen-US
dc.subjectAustriaen-US
dc.subjectcooperative learning.en-US
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk-UA
dc.subjectмедична сестраuk-UA
dc.subjectАвстріяuk-UA
dc.subjectкооперативне навчання.uk-UA
dc.titleAPPLICATION OF COOPERATIVE LEARNING TECHNOLOGIES IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF NURSES IN AUSTRIAen-US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР АВСТРІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу