ASPECTS OF TEACHING STUDENTS THE METHODS OF FUNCTIONAL DIAGNOSTICS IN GASTROENTEROLOGY
АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕТОДІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ В ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ
dc.creator | Zaiets, T. A. | |
dc.date | 2018-01-18 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:22:26Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:22:26Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8410 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.4.8410 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11719 | |
dc.description | The aim of the work– to analyze the main aspects of teaching students the methods of functional diagnosis in Gastroenterology to create a clear organization of the learning process and improvement and replenishment of theoretical knowledge.The main body. The analysis of literary data and own experience of teaching the Functional Diagnostics discipline is conducted with the aim of choosing the best methods of teaching and the forms of discipline knowledge control in students, who study at the medical faculty. Decrease of the number of auditorium hours devoted to the discipline necessitates the lecturer to propose to the students some part of the program material for the self-study. This requires the correct choice of the means of students’ knowledge control. In the article we analyzed the role of complex tasks in the organization of control measures aimed at checking the quality of learning by the students in “functional diagnostics”. The article reveals the role of combined theoretical training with the ability to practice on real patients, which makes it possible to consolidate the knowledge of discipline “functional diagnostics.”Сonclusion. A clear organization of the educational process during the teaching of the discipline section Methods of Functional Diagnosis in Gastroenterology for students of the VI course, the medical faculty will allow to obtain excellent practical skills and to create a solid theoretical foundation. | en-US |
dc.description | Мета роботи – провести аналіз основних аспектів навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології, створення чіткої організації навчального процесу щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань.Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного досвіду викладання дисципліни “Функціональна діагностика” з метою вибору оптимальних методів навчання та форм контролю набутих знань студентів з даної дисципліни, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення дисципліни, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу “Функціональна діагностика”.Стаття розкриває роль поєднаної теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватися на реальних пацієнтах, що дає можливість закріпити знання з дисципліни “Функціональна діагностика”.Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу дисципліни “Методи функціональної діагностики в гастроентерології” для студентів VI курсу медичного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8410/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.4 | |
dc.subject | educational process | en-US |
dc.subject | functional diagnostics | en-US |
dc.subject | methods of functional diagnostics in gastroenterology. | en-US |
dc.subject | навчальний процес | uk-UA |
dc.subject | функціональна діагностика | uk-UA |
dc.subject | методи функціональної діагностики в гастроентерології. | uk-UA |
dc.title | ASPECTS OF TEACHING STUDENTS THE METHODS OF FUNCTIONAL DIAGNOSTICS IN GASTROENTEROLOGY | en-US |
dc.title | АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕТОДІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ В ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |