Показати скорочений опис матеріалу

ІННОВАЦІЇ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ: ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ДІАГНОСТИКИ, ЛІКУВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬ

dc.creatorKrynytska, I. Ya.
dc.creatorMarushchak, M. І.
dc.creatorKlishch, I. M.
dc.creatorPetrenko, N. V.
dc.date2018-01-18
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:25Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8368
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.4.8368
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11715
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the advantages of an integrative approach to the study of diagnosis, treatment and prevention of diseases in the educational process of the medical university.The main body. The integration of Ukraine into the international academic community and health care reform in Ukraine need to be supported in the educational process of integrative international medical and educational standards. One of the important competences to be acquired by a student at a university is clinical thinking and an integrative approach to diagnosis, treatment and disease prevention. Integrative medicine demonstrates a multi-level approach to a patient with any pathology and involves cooperation with such a patient at the level of his personality, somatic and psychological problems and is aimed at the ultimate goal of changing the patient’s strategy and quality of life, and not just depriving him of a particular somatic disease.Conclusion. Thus, the principles of integrative medicine are the most promising for further theoretical development and have unconditional practical advantages, since, based on the idea of a single mechanism for the development of diseases, caused by the natural processes of life, provide more rational ways to find effective means of prevention and treatment.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університету.Основна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань.Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворювання.Висновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8368/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.4
dc.subjectlearning processen-US
dc.subjectintegrative medicine.en-US
dc.subjectнавчальний процесuk-UA
dc.subjectінтегративна медицина.uk-UA
dc.titleINNOVATIONS IN MEDICAL EDUCATION: INTEGRATED APPROACH TO DIAGNOSTICS, TREATMENT AND PREVENTION OF DISEASESen-US
dc.titleІННОВАЦІЇ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ: ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ДІАГНОСТИКИ, ЛІКУВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ЗАХВОРЮВАНЬuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу