Показати скорочений опис матеріалу
IS m-QUOTIENT VALUABLE FOR ASSESSING THE SCIENTIFIC IMPACT OF TEACHERS OF MEDICAL UNIVERSITIES ALONG WITH HIRSCH INDEX?
ЧИ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ НАУКОМЕТРИЧНИЙ m-КОЕФІЦІЄНТ НА ДОДАТОК ДО ІНДЕКСУ ГІРША ПРИ ОЦІНЦІ НАУКОВОГО ВКЛАДУ ВИКЛАДАЧІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ?
dc.creator | Tkachenko, A. S. | |
dc.creator | Tkachenko, V. L. | |
dc.creator | Kovalenko, N. I. | |
dc.creator | Onishchenko, A. I. | |
dc.date | 2018-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:22:24Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:22:24Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8327 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8327 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11711 | |
dc.description | The aim of the work – to evaluate the potential of using m-quotient to assess the scientific contribution of teachers and staff of medical universities in Ukraine.The main body. m-quotient is calculated based on h-index: to obtain the numerical values of m-index, it is necessary to divide Hirsch index by the number of years since the publication of the first article. In our opinion, m-index is valuable, since when calculating it, duration of active scientific careers of researchers is taken into account, which allows comparing the contribution of the experienced scientists and specialist-novices. In addition, determination of m-coefficient enables us to evaluate careers of researchers in the dynamics, taking into account the periods of decline and the rise of scientific activity, since in contrast to h-index, m-quotient may decrease when the publication of new papers is stopped.Conclusion. We believe that m-index can be used as a simple-to-calculate parameter and useful additional criterion for assessing the effectiveness of young scientists in medical universities in conjunction with other bibliometric indicators, namely h-index and, in particular, impact factors of journals where researchers publish their papers. | en-US |
dc.description | Мета роботи – оцінити потенціал використання m-коефіцієнта для оцінки наукового вкладу викладачів та співробітників вищих медичних навчальних закладів України.Основна частина. m-коефіцієнт розраховують на підставі h-індексу: для отримання числового значення m-індексу необхідно поділити індекс Гірша на кількість років, що минули з моменту публікації першої статті. На нашу думку, цінність m-індексу полягає в урахуванні тривалості періоду активної наукової кар’єри вчених, що дозволяє порівняти вклад досвідченого вченого і фахівця-початківця. До того ж визначення m-коефіцієнта дозволяє оцінити кар’єру вченого в динаміці, беручи до уваги періоди спаду і підйому наукової активності, оскільки, на відміну від індексу Гірша, m-коефіцієнт може знижуватися при припиненні публікацій нових робіт.Висновок. Ми вважаємо, що m-індекс може використовуватись у якості простого для обчислення і корисного додаткового критерію оцінки ефективності молодого вченого у медичних університетах в поєднанні з іншими наукометричними показниками – індексом Гірша і, особливо, величинами імпакт-факторів журналів, у яких публікується науковий співробітник. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.format | image/jpeg | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8327/pdf | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8327/8839 | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8327/8840 | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8327/8841 | |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8327/8842 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 1 (2018) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 1 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2018.1 | |
dc.subject | m-quotient | en-US |
dc.subject | h-index | en-US |
dc.subject | Hirsch index | en-US |
dc.subject | bibliometric index. | en-US |
dc.subject | m-коефіцієнт | uk-UA |
dc.subject | h-індекс | uk-UA |
dc.subject | індекс Гірша | uk-UA |
dc.subject | бібліометричний індекс. | uk-UA |
dc.title | IS m-QUOTIENT VALUABLE FOR ASSESSING THE SCIENTIFIC IMPACT OF TEACHERS OF MEDICAL UNIVERSITIES ALONG WITH HIRSCH INDEX? | en-US |
dc.title | ЧИ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ НАУКОМЕТРИЧНИЙ m-КОЕФІЦІЄНТ НА ДОДАТОК ДО ІНДЕКСУ ГІРША ПРИ ОЦІНЦІ НАУКОВОГО ВКЛАДУ ВИКЛАДАЧІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ? | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |