Показати скорочений опис матеріалу

МЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 2

dc.creatorLykhatska, H. V.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:21Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:21Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8291
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8291
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11703
dc.descriptionThe aim of the work − to study the methodology of teaching Gastroenterology for English speaking students at the Department of Internal Medicine No. 2.The main body. International students study at the Department of Internal Medicine No. 2. During a practical session, a teacher applies student-centred approach to each individual. Studying is performed in the manner of discussion. Educational films, multimedia presentations, etc. are used. Testing is one of the main methods of students’ academic performance rating. In addition to achieving theoretical knowledge, a student has an opportunity to analyse clinical picture of a disease by patients’ bed-side. During the series of gastroenterology, students learn how to identify the main symptoms and syndromes in cases of digestive disorders; get acquainted with study methods in Gastroenterology, and try to interpret the diagnosis results independently. At lectures, students try to put into writing lecture information. We decided that when explaining the material it is necessary to use English terminology, repeating it in Latin and in Ukrainian. The main lecture material is better to present in the form of logical figures and tables with minimal text, the teachers of the department actively attract English-speaking students into participating in national competitions in student’s research papers in Gastroenterology. This year, our students took two winning places at the International Medical Congresses of Students and Young Scientists.Conclusions. 1. Dynamic pedagogical process supplied with the latest information technologies and regular updating of training materials, including display stands and tests, contributes to the continuous improvement of rising professionals’ competence. 2. The qualitative training of students of English language form of study in Gastroenterology requires taking measures for the generalization of acquired theoretical and clinical information; as well as to the practical skills development in students.en-US
dc.descriptionМета роботи − вивчити методологію викладання гастроентерології англомовним студентам  на кафедрі внутрішньої медицини № 2.Основна частина. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 проходять навчання іноземні студенти. Під час проведення практичного заняття викладач використовує індивідуальний підхід до кожного студента. Вивчення нового матеріалу відбувається у формі дискусії. Для цього використовуються  навчальні фільми, мультимедійні презентації тощо. Одним з основних методів контролю знань студентів є тестування. Крім оволодіння теоретичними знаннями, студент аналізує клінічну картину захворювання безпосередньо біля ліжка хворого. На циклі гастроентерології студенти розпізнають основні симптоми і синдроми при захворюваннях органів травлення, ознайомлюються з методами дослідження в гастроентерології, а також самостійно трактують результати проведених досліджень. На лекціях студенти фіксують лекційний матеріал. Ми дійшли висновку, що при поясненні матеріалу потрібно використовувати англійську термінологію, дублюючи її латинською та українською. Основний  лекційний матеріал краще подавати у вигляді логічних схем та таблиць з мінімальним текстовим навантаженням. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до участі у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт. У цьому році наші студенти зайняли два призові місця у галузі “Гастроентерологія” на міжнародних медичних конгресах студентів та молодих учених. Колективом кафедри видано два англомовних підручники з основ внутрішньої медицини, що включають розділ з гастроентерології.Висновки. 1. Динамічне забезпечення педагогічного процесу новітніми інформаційними технологіями, систематичне оновлення навчальних матеріалів, включаючи стендові і тестові завдання, сприяють постійному підвищенню компетенції майбутніх професіоналів. 2. Якісна підготовка англомовних студентів з гастроентерології вимагає заходів з узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних навичок.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8291/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectgastroenterologyen-US
dc.subjectinternal medicine departmenten-US
dc.subjectmethodology.en-US
dc.subjectгастроентерологіяuk-UA
dc.subjectкафедра внутрішньої медицини № 2uk-UA
dc.subjectметодологія.uk-UA
dc.titleMETHODOLOGICAL OF TEACHING GASTROENTEROLOGY FOR ENGLISH SPEAKING STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF INTERNAL MEDICINEen-US
dc.titleМЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ ГАСТРОЕНТЕРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ З АНГЛОМОВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ № 2uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу