Показати скорочений опис матеріалу
ON THE WAY OF DENTISTS-INTERNS PROFESSIONAL DEVELOPMENT: TRENDS, CHALLENGES AND PERSPECTIVES FOR THE FUTURE
НА ШЛЯХУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ЛІКАРІВ–СТОМАТОЛОГІВ–ІНТЕРНІВ: ТЕНДЕНЦІЯ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВА НА МАЙБУТНЄ
dc.creator | Dmytryshyn, T. M. | |
dc.date | 2018-01-18 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:22:17Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:22:17Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8278 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.4.8278 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11692 | |
dc.description | The aim of the work – to establish in dentists, who have just become specialists, the level of employment, knowledge formation about the future place and mode of work, the level of practical training at the Department of Dentistry of postgraduate education and the types of continuous dental education.The main body. According to the results of pedagogical monitoring (anonymous questionnaire) 141 intern doctors, who graduated from internship in 2017 on the basis of Educational Scientific Institute of Post-graduate Education Ivano-Frankivsk National Medical University, we’ve found that the overwhelming majority had a desire to work in their profession – 88.65 %. From 90.07 % to 93.62 % of doctors are knowledgeable about the arrangement of workplace, duties and organization of dentist workday.A low level of employment of intern doctors at the time of graduation was noted – 59.57 % did not have a place to work and continued to seek. Studying at full–time internship cycle, 87.94 % on their own and with the help of teacher, conducted patient’s clinical admission. Dental practitioners are aware, that training for professionals in dentistry can’t stop after the end of internship program.Conclusion. Our survey of dentists who have just graduated the internship, allows us forming an idea about some aspects of dental postgraduate education functioning at its current stage, and will help to identify the parts in need to be reformed: employment, effective accessible forms of postgraduate continuing education. | en-US |
dc.description | Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти.Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури. Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8278/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 4 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.4 | |
dc.subject | dentistry interns | en-US |
dc.subject | postgraduate education | en-US |
dc.subject | employment | en-US |
dc.subject | work place | en-US |
dc.subject | full-time study cycle | en-US |
dc.subject | continuous education. | en-US |
dc.subject | лікарі-стоматологи-інтерни | uk-UA |
dc.subject | післядипломне навчання | uk-UA |
dc.subject | працевлаштування | uk-UA |
dc.subject | робоче місце | uk-UA |
dc.subject | очний цикл навчання | uk-UA |
dc.subject | безперервне навчання. | uk-UA |
dc.title | ON THE WAY OF DENTISTS-INTERNS PROFESSIONAL DEVELOPMENT: TRENDS, CHALLENGES AND PERSPECTIVES FOR THE FUTURE | en-US |
dc.title | НА ШЛЯХУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ЛІКАРІВ–СТОМАТОЛОГІВ–ІНТЕРНІВ: ТЕНДЕНЦІЯ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВА НА МАЙБУТНЄ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |