Show simple item record

БАГАТОВАРІАНТНІ ТА КОМПЛЕКСНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСОБИ ПЕРЕВІРКИ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ У ВИЩОМУ ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

dc.creatorGrytsan, L. D.
dc.date2018-01-18
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:33Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7893
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.4.7893
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11680
dc.descriptionThe aim of the work – to draw attention of the lecturers in Physical and Colloid Chemistry to the proper choice of means of impartial assessment of the quality of learning the program material by the students of various forms of training.The main body. Analysis of the literature and own long-term experience of teaching Physical and Colloid Chemistry have been carried out in order to choose optimal methods and forms of controlling the acquired knowledge by prospective practitioners in the field of pharmacy who study various specialties. Decrease of the number of auditorium hours devoted to the study of fundamental disciplines including Physical and Colloid Chemistry necessitates the lecturer to propose to the students some part of the program material for the self-study. This requires the correct choice of the means of students’ knowledge control. The role of multiple-choice and complex tasks in the organization of control measures aimed at checking the quality of learning by the students of the program material in Physical and Colloid Chemistry is analyzed in the article.Conclusions. 1. Solving multiple-choice and complex tasks essentially broadens the possibilities of impartial and thorough control of knowledge, abilities and skills acquired by the students. It should be necessarily combined with other forms of control like testing, recitation, reports and essays preparation for the students’ conference. 2. Solving specialized multiple-choice and complex tasks the lecturer has a possibility to emphasize interdisciplinary integration and students – to better understand the necessity of studying Physical and Colloid Chemistry for further mastering medical-biological and specialized disciplines. 3. The advantage of using multiple-choice tasks in the training process consists in a possibility for the lecturer to give each student an individual problem in certain topic. Such problems can also be used as a means of controlling the quality of education.en-US
dc.descriptionМета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання.Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями.Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії.Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7893/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.4
dc.subjectPhysical and Colloid Chemistryen-US
dc.subjectmeans of acquired knowledge controlen-US
dc.subjectmultiple-choice tasksen-US
dc.subjectcomplex tasks.en-US
dc.subjectфізична та колоїдна хіміяuk-UA
dc.subjectзасоби контролю набутих знаньuk-UA
dc.subjectбагатоваріантні задачіuk-UA
dc.subjectкомплексні задачіuk-UA
dc.titleMULTIPLE-CHOICE AND COMPLEX PROBLEMS AS A MEANS OF QUALITY CONTROL OF LEARNING THE PROGRAM MATERIAL IN PHYSICAL AND COLLOID CHEMISTRY AT THE PHARMACEUTICAL INSTITUTION OF HIGHER EDUCATIONen-US
dc.titleБАГАТОВАРІАНТНІ ТА КОМПЛЕКСНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСОБИ ПЕРЕВІРКИ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗИЧНОЇ ТА КОЛОЇДНОЇ ХІМІЇ У ВИЩОМУ ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record