Show simple item record

РОЛЬ ЦИКЛОВОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ З ХІРУРГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

dc.creatorShulhai, A. H.
dc.creatorShidlovskyi, V. O.
dc.creatorIvashchuk, L. Yu.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:33Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7881
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7881
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11678
dc.descriptionThe aim of the study – to review and evaluate the work of cycle method commission on surgical disciplines in the educational process at higher educational institutions.The main body. The analysis of 18 years of work of cycle method commission on surgical disciplines at I. Horbachevsky Ternopil State Medical University was made. Methodical commission on surgical disciplines is aimed at improving organizational and method support of educational process. It provided recommendations for improving curriculum specialists in the relevant fields and structuring curriculum content. Planning of methodical commission is made annually on the basis of decisions and recommendations of the administration, academic council of the university dean. After plan discussion and approving by method commission it was approved by the rector. Method Commission Meeting is held once every two months. If necessary, extraordinary meetings are convened operational. At the meeting of Method Commission may invite representatives of relevant departments and individual teachers relating to matters dealt with in methodical commission. Commission Decision methodology adopted by open vote and can be considered as adopted one if it receives more than half votes of those present at the meeting, is put on notice of surgical departments of the University employees for up to 3 days. One feature of the commission is to implement educational purposes. The content of this work is to improve the method skills of teachers, changing authoritarian disciplinary training model focused on personality.Conclusion. Cycle method commission on surgical disciplines should be one of the integral parts of the educational system at the medical university.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати і оцінити роботу циклової методичної комісії із хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів.Основна частина. Проведений аналіз  18-річної роботи циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України ».Результати та обговорення. Діяльність методичної комісії із хірургічних дисциплін спрямована на удосконалення організаційного та методичного забезпечення навчально-виховного процесу.  Вона надавала рекомендації стосовно вдосконалення навчальних планів підготовки спеціалістів за відповідними напрямками та структурування змісту навчальних програм. Планування роботи методичної комісії здійснюється щорічно на основі  рішень  і рекомендацій  ректорату, вченої ради університету, деканатів. План роботи складався на кожний навчальний рік у червні місяці. Після обговорення та схвалення методичною комісією план роботи затверджувався ректором. Засідання методичної комісії проводилися один раз на два місяці. При необхідності, скликались оперативні позачергові засідання. У разі необхідності на засідання методичної комісії запрошувались представники відповідних структурних підрозділів університету та окремі викладачі, які мають відношення до питань, що розглядались на методичній комісії. Рішення методичної комісії приймались відкритим голосуванням і  вважались прийнятими тоді, коли за нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні, доводились до відома працівників хірургічних кафедр університету впродовж 3-х днів. Однією з особливостей роботи комісії є реалізація навчально-виховних цілей. Зміст цієї роботи полягав у вдосконаленні методичної майстерності  викладачів, зміні авторитарно-дисциплінарної моделі навчання на особистісно-орієнтовану.Висновок. Циклова методична комісія  з хірургічних дисциплін повинна бути однією з ланок цілісної системи організації навчального процесу в медичному вищому навчальному закладі.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7881/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjecthigher education institutionen-US
dc.subjectcycle method commissionen-US
dc.subjectsurgical discipline.en-US
dc.subjectвищий навчальний закладuk-UA
dc.subjectциклова методична комісіяuk-UA
dc.subjectхірургічні дисципліни.uk-UA
dc.titleTHE ROLE OF CYCLE METHOD COMMISSION ON SURGICAL DISCIPLINES IN THE ORGANIZATION OF EDUCATIONAL PROCESS AT HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONSen-US
dc.titleРОЛЬ ЦИКЛОВОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ З ХІРУРГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record