Show simple item record

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ НА ДОДИПЛОМНОМУ РІВНІ НАВЧАННЯ

dc.creatorBabinets, L. S.
dc.creatorBotsiuk, N. Ye.
dc.creatorKorylchuk, N. I.
dc.creatorBorovyk, I. O.
dc.creatorStarodub, Ye. M.
dc.creatorVorontsov, O. O.
dc.creatorRiabokon, S. S.
dc.creatorMihenko, B. O.
dc.creatorTvorko, V. M.
dc.creatorYasnii, O. R.
dc.date2018-01-18
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:33Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7843
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.4.7843
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11675
dc.descriptionThe aim of the work – to improve the ef􀂾 ciency and quality of students’ knowledge by optimization of family medicine practitioners’practical training at the undergraduate level.The main body. The examples of the newest original technologies of leading practicals using interactive forms of cognitive activity are represented in the article. Paired and team-work was used to involve all students in tuition, motivation of their intellectual ability, formation of communicative skills. Clinical situations modelling, situational analysis and solution of innovative tasks (using Edwardde Bono method), group solution of the problem were chosen as the teaching methods.The article deals with the problem of making more ef􀂾 cient training of family medicine specialists at the undergraduate level. Original elaborations of interactive technologies for practical training optimization were suggested to introduce into tuition process. Organizational and methodical aspects of the innovation were determined; accomplished and planning package was given, its ef􀂾 ciency was studied. Targeted, consistent and systemic implementation of innovative interactive methods into practice will enable to improve the subject learning considerably. These innovative interactive methods are based on active interaction of tuition participants and engage complete teaching process from its objective determination to desired results.Conclusion. Interactive teaching methods stimulate students’ cognitive activity, improve complex problems solving skills and develop the skills of constructive cooperation among future family medicine specialists.en-US
dc.descriptionМета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання.Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення.Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни.Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7843/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.4
dc.subjectprimary health careen-US
dc.subjectfamily doctoren-US
dc.subjectpre-graduate trainingen-US
dc.subjectways of optimization.en-US
dc.subjectпервинна медико-санітарна допомогаuk-UA
dc.subjectсімейний лікарuk-UA
dc.subjectдодипломна підготовкаuk-UA
dc.subjectшляхи оптимізації.uk-UA
dc.titleOPTIMIZATION OF FAMILY MEDICINE SPECIALISTS’ PRACTICAL TRAINING AT THE PRE-GRADUATE LEVELen-US
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ НА ДОДИПЛОМНОМУ РІВНІ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record