ADAPTIVE TRAINING OF HEALTHCARE INSTITUTIONS MANAGERS AS A PREREQUISITE FOR THE FORMATION OF COMPETENCY-BASED APPROACH TO PROFESSIONAL TRAINING
АДАПТИВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я, ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
dc.creator | Mykhalchuk, V. M. | |
dc.creator | Horachuk, V. V. | |
dc.creator | Krasnov, V. V. | |
dc.creator | Tolstanov, O. K. | |
dc.creator | Nesterets, O. L. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:32Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:32Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7834 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.2.7834 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11671 | |
dc.description | The aim of the study – to consider adaptive learning of healthcare institutions managers and defining its role in the formation of competency-based approach to training public health personnel.The main body. Basic scientific document, describing the concept of adaptive learning are reviewed. The main factor in the impact of education, human expertise, dynamic attitude and personality development in accordance with its needs and demands of society is our ability to adapt to changes in education during the learning and skills. After all, the basic processes in the adaptive learning are self-examination, self-assessment, self-improvement, self-realization, self-adaptability.In healthcare institution manager’s training through implementation of appropriate adaptive learning professional is professional-pedagogical interaction between experts and scientific teaching staff, allowing for healthcare institution manager multifaceted professional knowledge, skills and qualification complex, the ability to apply them in various work situations.Conclusion. The use of adaptive learning managers of public health aimed at solving important educational problems using professionally-oriented individual approach to learning, contribute to the development of personal qualities necessary for productive work regarding the implementation of reforms, addressing pressing industry problems, predicting outcomes, and interact with medical staff and patients. | en-US |
dc.description | Мета роботи – розгляд адаптивного навчання керівників закладів охорони здоров’я та визначення його ролі щодо формування компетентнісного підходу до професійної підготовки керівних кадрів у сфері охорони здоров’я.Основна частина. Проведено розгляд основних наукових термінів, що характеризують поняття адаптивного навчання. Головним чинником результативності освіти, компетентності людини, динамічного ставлення і розвитку особистості згідно з її потребами та запитами суспільства є здатність самостійно пристосовуватися до змін в освіті у ході засвоєння знань і вмінь. Адже основними процесами в адаптивному навчанні є самоаналіз, самооцінювання, саморозвиток, самореалізація, самоадаптація.У процесі підготовки керівника закладу охорони здоров’я на основі реалізації адаптивного навчання професійно доцільною є фахово-педагогічна взаємодія між фахівцем та науково-педагогічним працівником, що дозволяє забезпечити керівника закладу охорони здоров’я багатогранними професійними знаннями, комплексно-кваліфікаційними вміннями, здатностями їх застосовувати в різних робочих ситуаціях.Висновки. Застосування адаптивного навчання керівників закладів охорони здоров’я, спрямоване на вирішення значущих навчальних задач із застосуванням професійно-орієнтованого індивідуального підходу до навчання, сприятиме розвитку особистісних якостей, необхідних для продуктивної роботи стосовно запровадження реформ, вирішення назрілих галузевих проблем, прогнозування очікуваних результатів, а також взаємодії з медичним колективом та пацієнтами. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7834/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 2 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.2 | |
dc.subject | adaptive learning | en-US |
dc.subject | professional training | en-US |
dc.subject | lifelong learning | en-US |
dc.subject | healthcare institution manager. | en-US |
dc.subject | адаптивне навчання | uk-UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk-UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk-UA |
dc.subject | керівники закладів охорони здоров’я. | uk-UA |
dc.title | ADAPTIVE TRAINING OF HEALTHCARE INSTITUTIONS MANAGERS AS A PREREQUISITE FOR THE FORMATION OF COMPETENCY-BASED APPROACH TO PROFESSIONAL TRAINING | en-US |
dc.title | АДАПТИВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я, ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |