Показати скорочений опис матеріалу

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ ІМУНОЛОГІЇ

dc.creatorDrohomeretska, O. I.
dc.creatorKuryliv, H. M.
dc.creatorMyhovych, V. V.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:32Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:32Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7831
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7831
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11668
dc.descriptionThe aim of the study – the improvement of medical students’ independent work arrangement using interactive methods of pedagogy.The main body. The technique of medical students’ independent work innovative way of arrangement during Immunology course study is covered in the article. Case method and press method application methodology, their capacity and advantages are specified. The features of case problems development, classification and types of case demonstration are represented in the article; the issue of interactivity and motivation for the use of these methods during teaching medical students is covered.Conclusion: interactive methods of individual work arrangement are an alternative to traditional seminars classes effective mode of study, which improve retention of new material by students.  en-US
dc.descriptionМета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки.Основна частина. У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків.Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7831/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjecteducational processen-US
dc.subjectcase methoden-US
dc.subjectpress methoden-US
dc.subjectbrainstorming techniqueen-US
dc.subjectinteractive methods.en-US
dc.subjectнавчальний процессuk-UA
dc.subjectкейс-методuk-UA
dc.subjectпрес-методuk-UA
dc.subjectметод “мозкового штурму”uk-UA
dc.subjectінтерактивні методи.uk-UA
dc.titleINNOVATIVE METHODS WITHIN MEDICAL FACULTY STUDENTS’ INDIVIDUAL WORK ARRANGEMENT DURING CLINICAL IMMUNOLOGY COURSE STUDYen-US
dc.titleІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ ІМУНОЛОГІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу