Показати скорочений опис матеріалу

ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

dc.creatorKrytska, H. A.
dc.creatorKrytskyi, I. O.
dc.creatorZahrychuk, H. Ya.
dc.creatorKrytskyi, T. I.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:31Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:31Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7826
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7826
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11664
dc.descriptionThe aim of the study – foundation of advantages, problems and prospects of the effective innovative technologies use for providing medical students professional training during clinical disciplines study.The main body. The issue of prospects and dif culties of the effective innovative technologies use for providing medical students professional training during clinical disciplines study is covered in the article.Intensication of information processes requires the development of a new model of education that can provide continuous personal development, commitment to professionalism and self-improvement. The process of new humanity into the information society entering denes new requirements in education.The urgent need is to implement a common information space operation and development of methodological support, which highlights the priority addressing the effective integration of computer and traditional means of information provision. Using innovative technologies in educational process not only opens up diverse possibilities, but also takes into account individual intellectual and physical capabilities of students, encourages them to conduct researches and apply them in the process of doctors professional training.Conclusion. The effectiveness of innovative technologies use at practical departments depends on the active implementation of new methods and approaches in educational activities not only to develop the skills of medical students, but also to self motivate them. Key features of organizational and technical universities should focus on the formation of a competent teacher that has to be a creative person, students’ cognitive activity manager, and to develop and implement innovative educational technology in the learning process.en-US
dc.descriptionМета роботи – обґрунтування переваг, проблем та перспектив ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін.Основна частина.  Висвітлено питання перспектив та труднощів ефективного використання інноваційних технологій  для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні  клінічних дисциплін.Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки  нової моделі освіти, що здатна забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Процес входження людства в нове інформаційне суспільство визначає й нові вимоги в системі освіти. Нагальною потребою є реалізація функціонування єдиного інформаційного простору  і   розробка навчально-методичного забезпечення, що висуває на перший план  першочергове вирішення ефективної інтеграції комп’ютерних та традиційних засобів інформаційного забезпечення.  Використання інноваційних технологій у навчальному процесі відкриває не тільки різнопланові можливості, але й дозволяє враховувати індивідуальні інтелектуальні та фізичні можливості студентів, стимулювати  їх наукові дослідження і застосовувати їх на практиці навчального процесу  професійної підготовки лікарів.Висновки. Ефективність використання інноваційних технологій на практичних кафедрах залежить від активного застосування нових методів і підходів в освітній діяльності, які не тільки б розвивали професійні навички студентів-медиків, а й мотивували до саморозвитку. Основні функції організаційно-методичної роботи  ВНЗ повинні бути спрямовані на формування компетентного викладача, який повинен бути творчою особистістю, організатором пізнавальної діяльності студентів, та розробляти і впроваджувати інноваційні педагогічні технології в навчальний процес.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7826/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectprospectsen-US
dc.subjectinnovative technologiesen-US
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectclinical disciplines.en-US
dc.subjectперспективиuk-UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk-UA
dc.subjectнавчанняuk-UA
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectклінічні дисципліни.uk-UA
dc.titlePROSPECTS AND DIFFICULTIES OF THE EFFECTIVE INNOVATIVE TECHNOLOGIES USE FOR PROVIDING MEDICAL STUDENTS PROFESSIONAL TRAINING DURING CLINICAL DISCIPLINES STUDYen-US
dc.titleПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу