Показати скорочений опис матеріалу

МОДЕЛЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ – СТАНДАРТ ПРОГРАМИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ НЕОНАТОЛОГІІ

dc.creatorKlymenko, T. M.
dc.creatorSandulyak, T. V.
dc.creatorSerdtseva, O. A.
dc.creatorKarapetyan, O. Y.
dc.creatorZakrevskyi, A. M.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:31Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:31Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7808
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7808
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11662
dc.descriptionThe aim of the study – to increase the effectiveness of training physicians according to primary neonatal resuscitation program by simulating clinical settings when acquiring institution birth attendance competence of specialists working in teams to emphasize the importance of adult learning simulation for learning algorithms of respiratory assistance and intensive care to newborns in the delivery room.The main body. The modern principles and methods of simulative training of doctors by modeling the clinical settings and appropriatenancial and methodological support of practical skills of neonatal resuscitation as required by ILCOR 2015 are considered in the article.The survey and evaluation of pre-test of 200 professionals and analysis of the literature and personal experience of the technique simulation studies using control sheets of practical skills and video surveillance are carried out.Methods of simulation training greatly enhanced the educational process and demonstrated its effectiveness in perinatal centers, but in hospitals of the region specialists have not reached the required level of training and showed worse results to provide respiratory support and neonatal resuscitation.The Department of Neonatology of KhMAPO evaluated due to insuf cient ef cacy studies and specialist institutions of birth attendance and changed methods of teaching. Instructional design of each topic on clinical settings modeling within simulation training and respiratory support and intensive care, provided by doctors, especially for premature babies, according to algorithms of ILCOR 2015 are used.Conclusion. Experience with clinical setting modeling in simulation training of professionals directly at the establishments birth attendance allowed to increase the effectiveness of the educational process and improve the performance of maternity. Professionals can receive not only theoretical knowledge but necessarily acquire the necessary practical skills and ability to work that improves understanding and learning, acquisition of professional competence to ful ll the requirements of ILCOR 2015 and Minutes of Ministry of Healthcare of Ukraine “Primary, Resuscitation, and Post-resuscitation Newborn Care in Ukraine” in 2014.en-US
dc.descriptionМета роботи – підвищити ефективність навчання лікарів за програмою первинної реанімації новонароджених шляхом моделювання клінічних ситуацій при набутті компетентності спеціалістів закладу родопомочі працювати в командах, акцентувати увагу на важливості симуляційного навчання дорослих для оволодіння алгоритмами надання дихальної підтримки та реанімаційної допомоги новонародженим в пологовій залі.Основна частина. У статті розглядаються сучасні принципи та методика симуляційного навчання лікарів шляхом моделювання клінічних ситуацій та відповідне матеріальне і методичне забезпечення виконання практичних навиків первинної реанімації новонароджених згідно з вимогами LICOR 2015 р.Проведені анкетування та оцінка результатів пре-тесту 200 слухачів та аналіз літературних джерел і власного досвіду роботи за методикою симуляційного навчання з використанням контрольних листів виконання практичних навичок і відеоспостереження.Методика симуляційного навчання значно розширила можливості навчального процесу та показала її ефективність у перинатальних центрах, але в пологових будинках регіону спеціалісти ще не охоплені необхідним рівнем навчання і показують гірші результати роботи по забезпеченню дихальної підтримки та реанімації новонароджених.На кафедрі неонатології ХМАПО проведена оцінка причин недостатньої ефективності навчання та роботи спеціалістів закладів родопомочі та змінена методика навчання. Використано педагогічне проектування кожної теми з моделювання клінічних ситуацій при симуляційному навчанні та набутті лікарями компетентності надання дихальної підтримки та реанімаційної допомоги, особливо недоношеним дітям, за алгоритмами LICOR 2015 року. Висновки. Досвід застосування моделювання клінічних ситуацій при симуляційному навчанні спеціалістів безпосередньо в закладах родопомочі  дозволив підвищити ефективність навчального процесу і покращити показники роботи пологових будинків. Слухачі мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому  порядку оволодіти необхідними практичними навичками і вмінням роботи, що  сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, набуття професійної компетентності виконати вимоги LICOR 2015 року та протоколу МОЗ України Початкова, реанімаційна і післяреанімаційна допомога новонародженим в Україні 2014 року.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7808/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectneonatal resuscitation programen-US
dc.subjectprematurely born childrenen-US
dc.subjectrespiratory assistanceen-US
dc.subjectclinical setting modelingen-US
dc.subjectsimulation training of adults.en-US
dc.subjectпрограма реанімації новонародженихuk-UA
dc.subjectпередчасно народжені дітиuk-UA
dc.subjectдихальна підтримкаuk-UA
dc.subjectмоделювання клінічних ситуаційuk-UA
dc.subjectсимуляційне навчання дорослих.uk-UA
dc.titleCLINICAL SETTING MODELING – STANDARD OF DOCTORS’ SIMULATIVE LEARNING PROGRAM AT THE DEPARTMENT OF NEONATOLOGYen-US
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ – СТАНДАРТ ПРОГРАМИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ НЕОНАТОЛОГІІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу