Показати скорочений опис матеріалу

СТРАТЕГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ СИСТЕМАХ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ

dc.creatorVoronenko, Yu. V.
dc.creatorMintser, O. P.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:30Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:30Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7780
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.3.7780
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11656
dc.descriptionThe new conception of knowledge transfer in postgraduate medical education system based on strengthening and adapting the system of transmission of knowledge, capabilities development and implementation of educational standards is covered and justified in the article. The study is based on data obtained during study of training 450 internship doctors, who studied according to learning management system “Ilias”, to the integrated licensing examination “Krok-3”. The possibility of implementing the main pedagogical principle of differentiation (individualization) in training, including distance learning, when introduced into educational programming environment adaptive and intelligent technologies is defined.en-US
dc.descriptionУ статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7780/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.3
dc.subjectpostgraduate medical educationen-US
dc.subjectdistance learningen-US
dc.subjectintelligent technology.en-US
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk-UA
dc.subjectдистанційна освітаuk-UA
dc.subjectінтелектуальні технології.uk-UA
dc.titleSTRATEGY FOR EDUCATIONAL PROCESS ACTIVATION IN THE MODERN SYSTEMS OF KNOWLEDGE TRANSFERen-US
dc.titleСТРАТЕГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ СИСТЕМАХ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу