Показати скорочений опис матеріалу
STRATEGY FOR EDUCATIONAL PROCESS ACTIVATION IN THE MODERN SYSTEMS OF KNOWLEDGE TRANSFER
СТРАТЕГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ СИСТЕМАХ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ
dc.creator | Voronenko, Yu. V. | |
dc.creator | Mintser, O. P. | |
dc.date | 2017-10-24 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-01T18:25:30Z | |
dc.date.available | 2019-09-01T18:25:30Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7780 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7780 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11656 | |
dc.description | The new conception of knowledge transfer in postgraduate medical education system based on strengthening and adapting the system of transmission of knowledge, capabilities development and implementation of educational standards is covered and justified in the article. The study is based on data obtained during study of training 450 internship doctors, who studied according to learning management system “Ilias”, to the integrated licensing examination “Krok-3”. The possibility of implementing the main pedagogical principle of differentiation (individualization) in training, including distance learning, when introduced into educational programming environment adaptive and intelligent technologies is defined. | en-US |
dc.description | У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7780/pdf | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медична освіта | uk-UA |
dc.source | Medical Education; No 3 (2017) | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2017.3 | |
dc.subject | postgraduate medical education | en-US |
dc.subject | distance learning | en-US |
dc.subject | intelligent technology. | en-US |
dc.subject | післядипломна медична освіта | uk-UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk-UA |
dc.subject | інтелектуальні технології. | uk-UA |
dc.title | STRATEGY FOR EDUCATIONAL PROCESS ACTIVATION IN THE MODERN SYSTEMS OF KNOWLEDGE TRANSFER | en-US |
dc.title | СТРАТЕГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ СИСТЕМАХ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |